۰۱ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۶:۵۶
کد خبر: ۱۲۳۵۴۱
عضو خبرگان رهبری:

انتخابات سالم، تعالی بخش نظام اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه مراغه در جمع مدیران گفت: مهم ترین هدف مسؤولان در کنار برگزاری انتخابات سالم، امانتداری آرای مردم و حفظ ارزش های اسلامی نظام است.
حجت الاسلام و المسلمين پورمحمدي، امام جمعه مراغه
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام و المسلمین محمدتقی پورمحمدی، نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری، امروز در جلسه شورای اداری شهر مراغه اظهار داشت: رهنمودهای اخیر رهبر معظم انقلاب مبنی بر برگزاری انتخاباتی پرشور و آگاهانه رسالت همگان را به نوبه خود حساس و با اهمیت کرده است.

وی با تاکید بر اینکه دشمنان به دنبال سیاه‌نمایی و سوژه های تخریبی علیه نظام اسلامی ایران هستند، خاطرنشان کرد: نامزدهای انتخاباتی بایستی با حفظ شان نظام، با برخی ندانم‌کاری ها بهانه و سوژه دست دشمنان ندهند، نباید نتیجه مثبت حضور میلیونی ملت در انتخابات را ضایع کرد.

امام جمعه مراغه تصریح کرد: طبق تاکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی، مهمترین هدف مسؤولان در کنار برگزاری انتخابات سالم، امانتداری آرای مردم و حفظ ارزش های اسلامی نظام است، هیات های اجرایی و نظارت بر انتخابات هر شهرستان باید با جلب رضایت مردم، زمینه حضور حماسی در 12 اسفند را فراهم کنند.

حجت الاسلام و المسلمین پورمحمدی خواستار تبیین شاخص های انتخاب اصلح در میان اقشار مختلف جامعه شد و گفت: داوطلبان و طرفداران آن ها باید به گونه ای با نیروهای دولتی و امنیتی هماهنگ باشند که امنیت عمومی جامعه به خطر نیافتد، دشمنان درصدد امنیتی کردن فضای انتخاباتی کشور هستند.

وی شور و نشاط سیاسی را لازمه حضور پرشور مردم در پای صندوق های رای دانست و افزود: مردم در انتخابات جدا از اختلاف سلایق، باید گونه ای تعامل، هماهنگی و وحدت داشته باشند که مشکلاتی از قبیل انحرافات سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و امنیتی در جامعه ایجاد نشود.

همچنین منصور صادقی اصل، فرماندار مراغه با تاکید بر حفظ اصل بی طرفی مسؤولان در انتخابات اظهار داشت: مهم ترین نقش مسؤولان در این انتخابات، تنها خدمتگزاری و جلب اعتماد عمومی و همچنین دعوت مردم به حضور پرشور در انتخابات است.

گفتنی است، از سوی هیات اجرایی و شورای نگهبان 12 نفر از داوطلبان حوزه انتخابیه مراغه و عجبشیر تایید صلاحیت شده اند، که از آن میان یک نفر به عنوان نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی انتخاب خواهد شد./935/پ201/س
ارسال نظرات