۰۲ اسفند ۱۳۹۰ - ۲۱:۱۲
کد خبر: ۱۲۳۶۲۷
مدیر حوزه علمیه امام صادق صیدا:

دوری از فلسطین باعث چنددستگی امت اسلام است

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه علمیه امام صادق صیدا، دوری از فلسطین را برابر با سردرگمی و چنددستگی امت اسلامی دانست.
شيخ عفيف نابلسي
به گزارش خبرگزاری رسا، علامه شیخ عفیف نابلسی، مدیر حوزه علمیه امام صادق(ع) در شهر صیدا در جنوب لبنان، روز گذشته در دیدار با هیاتی از سوی کمیته بین المللی راهپیمایی جهانی به سوی قدس، تاکید کرد: دوری از مساله و آرمان فلسطین برابر با سردرگمی و چنددستگی بیشتر است.

علامه نابلسی حاشیه ای و دست دوم شمردن مساله فلسطین و مقدم کردن مسایل جزئی بر آن را یکی از بزرگ ترین خطرهایی دانست که امت اسلام را تهدید می کند و افزود: آزادی واقعی از فلسطین آغاز می شود و اصلاحات راستین را باید از سرزمین های اشغالی آغاز کرد.

مدیر حوزه امام صادق صیدا ضمن قدردانی از تلاش هایی که برای برپایی راهپیمایی جهانی قدس در راستای اعمال فشار بر رژیم صهیونیستی و منعکس ساختن تصویری راستین از مظلومیت ملت فلسطین، صورت می گیرد، تاکید کرد: جنبش های آزادی بخش باید فلسطین را قبله نخست خود بدانند.

وی در پایان وجود سلیم الحص، نخست وزیر پیشین لبنان در راس این جنبش را تضمینی برای موفقیت و کامیابی آن دانست.

گفتنی است که راهپیمایی میلیونی جهانی به سوی قدس شریف در سی ام مارس سال 2012 میلادی با مشارکت نمایندگانی از تمام کشورهای جهان برگزار خواهد شد و قرار است طی این راهپیمایی صلح آمیز، میلیون ها نفر از چهار محور خارجی اردن، مصر، سوریه و لبنان و سه محور داخلی غزه، کرانه باختری و سرزمین های اشغال شده در سال 1948 به سوی بیت المقدس یا نزدیک ترین نقطه به این شهر مقدس سرازیر شوند.

این راهپیمایی جهانی در پاسخ به جنایت های وحشیانه صهیونیستی علیه فلسطین و مقدسات اسلامی و مسیحی در این سرزمین در سایه حمایت بی چون و چرای آمریکا و جامعه جهانی از این رژیم جنایتکار صورت می گیرد و هدف از آن آزادی بیت المقدس و فلسطین و افزایش آگاهی جهانیان و معطوف ساختن توجه آنها به خطری است که از جانب صهیونیست ها، قدس شریف را تهدید می کند./981/ب902/گ
ارسال نظرات