۰۶ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۳:۳۰
کد خبر: ۱۲۳۸۸۲
مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان:

حضور حداکثری در انتخابات نشانگر اوج بیداری ملت ایران است

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان، شرکت در انتخابات و رأی دادن را نشانگر اوج بیداری ملت ایران اسلامی دانست و تصریح کرد: دشمنان نظام اسلامی همه تلاش خود را برای خدشه دار کردن ای انتخابات به کار گرفته اند.
مدير کل تبليغات اسلامي گيلان
حجت الاسلام جمال یاری، مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در رشت، با اشاره به نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: همه ما به عنوان یک عضو در جامعه، نه تنها خودمان بلکه تمام کسانی که شناختی از آنها داریم جهت شرکت در انتخابات دعوت می کنیم زیرا حتی یک رأی می تواند سرنوشت کشور را عوض کند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان، با تأکید بر حضور حداکثری در انتخابات بیان داشت: این حضور مردم در روز رأی‌گیری می تواند ادامه دهنده راه امام خمینی(ره) باشد و با انتخاب فرد اصلح می توانیم دین و نظام جمهوری اسلامی را در برابر توطئه‌ها و فتنه‌های دشمنان بیمه کنیم.

وی با تأکید بر رهنمودهای مقام معظم رهبری در خصوص انتخابات گفت: انتخابات یک آزمون ملی است و حضور فعال مردم و تشکل‌های دینی در انتخابات باعث می شود تا عزت ملی و اعتبار کشور حفظ شده و دشمن را از ایجاد فتنه مأیوس و ناامید کند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان با بیان این که انتخابات می تواند عرصه ظهور و بروز وحدت، عقلانیت و شعور ملی ایران اسلامی باشد، ادامه داد: حضور حداکثری مردم کشورمان در این انتخابات سبب ناامیدی کامل دشمنان نظام خواهد شد.

حجت الاسلام یاری با اشاره به رعایت اخلاق انتخاباتی تصریح کرد: نباید در انتخابات با هم کینه توزی کرده، به یکدیگر تهمت بزنیم و برخلاف قوانین و مقررات جامعه اسلامی خود رفتار کنیم.

عضو شورای فرهنگ عمومی گیلان، شرکت در انتخابات و رأی دادن را نشانگر اوج بیداری هر ایرانی دانست و تصریح کرد: دشمنان نظام اسلامی همه تلاش خود را برای خدشه دار کردن ای انتخابات به کار گرفته اند.

وی با اشاره به وظایف مبلغان و ائمه جماعات برای دعوت از مردم برای حضور حداکثری در انتخابات گفت: وظیفه شرعی، عقلی و ملی ما اقتضا می کند که مردم را برای شرکت گسترده در پای صندوق های رأی تشویق و ترغیب کنیم.

حجت الاسلام یاری در پایان تأکید کرد: اگر به استقلال و هویت ایرانی و اسلامی و اتحاد و انسجام و امت اسلامی معتقد باشیم حضور گسترده در همه صحنه های انقلاب را باید در فکر و ذهنمان نهادینه کنیم./950/ت302/س
ارسال نظرات