۰۷ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۴:۵۴
کد خبر: ۱۲۳۹۸۲
امام جمعه موقت زنجان:

کاندیدای ولایت مدار شایستگی نمایندگی مجلس را دارد

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه موقت زنجان با تاکید بر حضور پرشور مردم در انتخابات مجلس گفت: نامزد ولایت مدار شایستگی نمایندگی مجلس را دارد.
انتخابات
حجت‌الاسلام اصغر موسوی، امام جمعه موقت زنجان در گفت‌‌ و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان اظهار داشت: نظام جمهوری اسلامی با انتخاب مردم آغاز به کار کرده که در این راه شهدای زیادی تقدیم انقلاب شده است.

وی با بیان این که مردم با جان و دل انقلاب را قبول کرده و در راستای تحقق آرمان‌های آن تلاش می‌کنند، افزود: پس از توجهات خداوند متعال و رهنمودهای امام خمینی‌(ره) و مقام معظم رهبری، حضور پرشور مردم در صحنه‌های مختلف انقلاب سبب پیروزی و ادامه راه انقلاب شده است.

امام جمعه موقت زنجان با اشاره به این که پس از گذشته 33 سال از انقلاب اسلامی مردم همچنان پایبند ارزش‌های نظام هستند، یادآور شد: مردم همواره در صحنه‌های مختلف نظام حضور گسترده داشته و توطئه‌های دشمنان را خنثی کرده‌اند و بر خلاف ادعای دشمنان و منافقان داخلی، این ملت هرگز از نظام خود دلسرد نمی‌شوند.

وی با بیان اینکه مردم هزینه‌های زیادی برای به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی پرداخت کرده اند، اظهار داشت: ملت ایران همواره برای حفظ دستاوردهای نظام تلاش کرده‌اند، چنانکه طی 33 سال گذشته با وجود همه ترفندهای دشمنان در قالب‌های مختلف مردم هرگز از آرمان‌های خود عقب نشینی نکرده و برنامه‌های نظام را دنبال کرده‌اند.

حجت الاسلام موسوی با بیان این که حضور گسترده مردم در همه عرصه‌ها نمود عینی دارد، گفت: هرچه این حضور پررنگ باشد، ناامیدی دشمنان بیشتر می‌شود، مردم همچون دوره‌های گذشته پای صندوق‌های رای آماده بوده و علاوه بر حضور کمی انتخاب کیفی نیزخواهند داشت.

وی با بیان این که مردم هیچ‌ گاه از نظام روی گردانی نکرده‌اند، بیان داشت: استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی در سایه حضور گسترده مردم در صحنه مبارزه به دست آمده، همه مردم حاضر هستند تا با حضور حداکثری خود توطئه‌های دشمنان را خنثی کنند.

امام جمعه موقت زنجان با تاکید بر حضور پرشور مردم در انتخابات مجلس گفت: نامزد ولایت مدار شایستگی نمایندگی مجلس را دارد، نماینده ای که به آرمان های ولایی پایبند نباشد، هیچگاه دلسوز مردم نخواهد بود، چراکه سخن ولایت، سخن دل مردم ایران است.

حجت الاسلام موسوی با بیان این که هر رای به نظام برگ برنده‌ای است که می‌تواند دشمنان اسلام را خوار و زبون کند، خاطرنشان کرد: امروز وظیفه مسؤولان است که زمینه‌ها و بسترهای لازم را برای حضور حداکثری مردم در انتخابات فراهم کنند./935/ت302/س
ارسال نظرات