۰۹ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۱:۱۴
کد خبر: ۱۲۴۱۳۸
آیت الله طبرسی:

روحانیان ضرورت حضور حداکثری را تبیین کنند

خبرگزاری رسا ـ آیت الله طبرسی بر حضور پر شور مردم در پای صندوق های رأی تأکید کرد و از روحانیان خواست تا در منابر و خطابه‌های خود مردم را به حضوری بی نظیر در 12 اسفند دعوت کنند.
آيت الله طبرسي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت‌الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران، امروز در جمع روحانیان شهرستان سوادکوه به انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و با مهم ارزیابی کردن این دوره از انتخابات، گفت: حضور گسترده مردم در 12 اسفند سبب بیمه شدن نظام در برابر همه توطئه های دشمنان خواهد شد.

وی، مشارکت حداکثری مردم در انتخابات نهم مجلس را سبب تقویت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در عرصه های مختلف دانست و افزود: همه شمنان نظام به انتخابات 12 اسفند چشم دوخته اند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر این که ملت ایران اسلامی بار دیگر با حضور قوی خود دشمنان نظام را مأیوس خواهند کرد، بیان داشت: حضور مردم کشورمان در صحنه های مختلف این انقلاب تعیین کننده بوده است.

آیت الله طبرسی، برگزاری انتخابات را اقدامی بازدارنده توصیف کرد و گفت: انتخابات مجلس موجب مصونیت نظام ما در برابر تنش‌ها و دشمنی‌های دشمنان است.

وی، آرای مردم را به قطرات شفاف توصیف کرد و افزود: جمع شدن قطرات اقیانوسی را به وجود می‌آورد که نقشه‌های دشمنان را از بین می‌برد.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که حضور مردم در پای صندوق‌های رأی سرنوشت ملت و مردم ایران را مشخص و دشمنان را از تعرض و تجاوز باز می‌دارد، ادامه داد: دشمنان نظام اسلامی در سی سال اخیر همواره در پی ضربه زدن به بنیان های این انقلاب بودند که همواره با شکست مواجه شدند.

امام جمعه ساری در ادامه سخنان خود با بیان این که وحدت مانع هرگونه تفرقه و شکست است، خاطرنشان کرد: هر کجا که تفرقه باشد منافقان هم حضور فعالی دارند و دشمن در جایی سرمایه‌گذاری می‌کند که در آن تفرقه باشد.

آیت الله طبرسی در بخش پایانی سخنان خود بر حضور پر شور مردم در پای صندوق های رأی تأکید کرد و از روحانیان خواست تا در منابر و خطابه های خود مردم را به حضوری بی نظیر در 12 اسفند دعوت کنند./950/پ202/س
ارسال نظرات