۱۰ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۱:۲۶
کد خبر: ۱۲۴۲۲۱
مسؤل هیأت نظارت بر انتخابات گیلان:

حضور حداکثری مردم در انتخابات سنگری مستحکم برای حفظ اقتدار نظام است

خبرگزاری رسا ـ مسؤول هیأت نظارت بر انتخابات گیلان، حضور حداکثری و باشکوه مردم در انتخابات را سنگری مستحکم برای حفظ اقتدار نظام و کشور دانست.
مسؤول شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي گيلان


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در رشت، حجت الاسلام مجتبی اشجری، مسؤول هیأت نظارت بر انتخابات گیلان، امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به سناریوی از پیش ساخته رسانه های غربی برای زیر سؤال بردن انتخابات مردم انقلابی تصریح کرد: اگر سناریوی آن ها در انتخابات گذشته به موفقیت می انجامید می توانستتند به این حرکت مجدد خود، دلخوش باشند.

وی با اشاره به این که از ماه‌ها قبل رسانه‌های غربی با شدت هر چه تمام‌تر مشغول تخریب انتخابات ایران هستند، تصریح کرد: شکست آنان در طراحی توطئه برای انتخابات گذشته، اثبات کننده ضعف استکبار در برابر بصیرت و بیداری ملت ایران است.

حجت الاسلام اشجری با اشاره به این فرموده امام خمینی(ره) که «مردم از ما جلوتر هستند»، خاطرنشان کرد: هر رأی بیعتی مجدد با نظام و رهبر کبیر انقلاب است.

وی، حضور حداکثری و باشکوه مردم در انتخابات را سنگری مستحکم برای حفظ اقتدار نظام و کشور دانست و گفت: رسانه با معرفی برنامه‌های کاندیدا‌ها، امکان تحقیق را برای مردم فراهم می کند تا با شناخت بهتر کاندیدا‌ها، فرد اصلح را انتخاب کنند.

حجت الاسلام اشجری با بیان این که وظایف رسانه ها، بستر سازی برای تحقق آرمان های انقلاب اسلامی است، اعلام کرد: حضور بیشتر مردم باعث افزایش کارآمدی اقتدار سیاسی نظام اسلامی خواهد شد.

مسؤول هیأت نظارت بر انتخابات گیلان همچنین رعایت قانون و اخلاق در برگزاری انتخابات را بسیار تأثیرگذار خواند و تصریح کرد: شرکت در انتخابات بارزترین مظهر حضور مردم در صحنه است و کشور را ار هر آسیبی مصون می سازد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که ده درصد از رأی گیری‌ها، از طریق شعبه‌های اخذ رای ‌الکترونیکی انجام می‌گیرد، گفت: در این مراکز افزون بر رأی‌گیری الکترونیک، جمع‌آوری آرا از طریق دستی هم صورت می‌پذیرد.

مسؤول شورای هماهنگی گیلان با بیان این که با وجود ناظران خبره، اجازه هیچ‌گونه اجحافی به متخلفان داده نمی‌شود، افزود: ناظران در کنار هیأت اجرایی، حضور داشته و نمی گذارند هیج حقی پایمال شود.

وی با بیان این که بیش از 11 هزار ناظر بر انتخابات گیلان نظارت دارند، اظهار داشت: این حق برای هیئت نظارت وجود دارد که در صورت مشاهده هر گونه تخلف در مرحله اول تذکر داده و در برخورد مجدد راه حل قانونی را در پیش گیرد.

حجت الاسلام اشجری، با اشاره به این که راهپیمایی باشکوه 22 بهمن، مقدمه ای برای حضور مردم در 12 اسفند را رقم زده است، ادامه داد: مردم بصیر و ولایت‌مدار ایران اسلامی همواره با حضور گسترده و پرشکوه خود جواب یاوه‌گویان اسلام‌ستیز را می‌دهند./950/پ202/س

ارسال نظرات