۱۱ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۷:۰۰
کد خبر: ۱۲۴۳۸۵
مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان:

حضور حداکثری مردم در انتخابات نشان از کارآمدی نظام است

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان، حضور حداکثری مردم در دوره های گذشته انتخابات را نشان دهنده کارآمدی نظام اسلامی در سه دهه اخیر دانست و گفت: ملت ایران این بار نیز با حضوری فراموش نشدنی بر مهر تأییدی بر کارآمدی نظام خواهند زد.
مدير کل تبليغات اسلامي گيلان
حجت الاسلام جمال یاری، مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در رشت گفت: حضور دشمن شکن و با بصیرت مردم در انتخابات 12 اسفند، مایه یاس دشمنان و اقتدار نظام جمهوری اسلامی است.

وی، حضور مردم در انتخابات را بیمه کننده ارزش ها و عظمت های انقلاب اسلامی برشمرد و افزود: همه رسانه های بیگانه با تبلیغات کورکورانه خود تلاش می کنند تا به هر نحو ممکن حضور آگاهانه ملت ما را در انتخابات 12 اسفند کم رنگ جلوه دهند در حالی که 12 اسفند روز عظمت و اقتدار نظام اسلامی است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان، حضور حداقلی مردم در انتخابات را هدف اصلی دشمن دانست و افزود: امروز ایران به برکت نظام اسلامی و رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب هر‌گونه تهدیدی را با قاطعیت پاسخ داده و از توطئه‌های دشمنان ترسی ندارد.

حجت الاسلام یاری، حضور حداکثری مردم در دوره های گذشته انتخابات را نشان دهنده کارآمدی نظام اسلامی در سه دهه اخیر دانست و خاطرنشان کرد: ملت ایران این بار نیز با حضوری فراموش نشدنی بر مهر تأییدی بر کارآمدی نظام خواهند زد.

وی، حضور حداکثری در انتخابات را جلوه ای از حمایت ملی از انقلاب اسلامی دانست و تصریح کرد:  شرکت در انتخابات، سهیم شدن در سرنوشت خود است و همه برای برپایی یک انتخابات با شکوه تلاش می کنند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان، مشارکت مردم در انتخابات را بیعت با سیاست ها و آرمان های نظام، امام راحل و شهدا دانست و بیان داشت: مردم با حضوری فعال در انتخابات مجلس شورای اسلامی اجازه نخواهند داد، نقشه های دشمنان تهدیدی برای نظام باشد.

حجت الاسلام یاری، شرکت در انتخابات را یک وظیفه شرعی و ملی عنوان و تصریح کرد: همه در کمال بی‌طرفی، بدون اعمال سلیقه و به دور از هر گونه انحراف از شعارها برای صیانت از انقلاب و اصل مردم سالاری دینی، انتخاباتی پر شور را برگزار می کنند.

وی در ادامه سخنان خود به وظیفه مهم و حساس روحانیت اشاره و خاطرنشان کرد: دعوت و هدایت مردم برای حضوری پرشور در پای صندوق های رأی وظیفه اصلی مبلغان در این برهه از زمان است./950/ت302/س
ارسال نظرات