۱۱ اسفند ۱۳۹۰ - ۲۳:۴۷
کد خبر: ۱۲۴۴۰۸
امرو؛

دو صندوق سیار آرای مراجع تقلید و علما را جمع آوری می کند

خبرگزاری رسا ـ مسؤول هیات نظارت بر انتخابات استان قم گفت: همزمان با 12 اسفند دو صندوق سیار در قم، آرای مراجع تقلید، علما و شخصیت های حوزوی را جمع آوری خواهد کرد.
انتخابات انتخابات
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، نصرت الله لطفی مسؤول هیات نظارت بر انتخابات استان قم، پنج شنبه شب در جمع اصحاب رسانه استان به مناسبت انتخابات نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، گزارشی از اقدامات انجام شده جهت برگزاری مطلوب انتخابات ارائه کرد.

لطفی در ادامه با بیان اینکه کار اخذ آرای مراجع تقلید و علما و شخصیت های حوزوی در دو صندوق سیار انجام خواهد شد، ابراز داشت: مراجع مشوق حضور مردم در صحنه های مختلف سیاسی و اجتماعی هستند و تسهیلات لازم برای خبرنگاران و عکاسان جهت پوشش این رویداد مهم درنظر گرفته شده است.

وی افزود: همزمان با روز برگزاری انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه قم، صندوق های سیار شماره 408 و 409 آرای مراجع تقلید، علما و شخصیت های حوزوی را جمع آوری خواهد کرد.

لطفی بیان داشت: حضرت آیت الله ناصر مکارم شیرازی راس ساعت 8 صبح روز جمعه در محل دفتر خود رای خود را به صندوق شماره 409 سیار خواهند انداخت.

لطفی اضافه کرد: آیت الله سید محمود هاشمی شاهرودی در ساعت 9 صبح رای خود را به این صندوق می اندازد، حضرت آیت الله صافی گلپایگانی نیز در ساعت 10 رای خود را به این صندوق خواهند انداخت.

مسؤول هیات نظارت انتخابات استان قم بیان داشت: صندوق سیار شماره 409 سپس به دفتر حضرت آیت الله علوی گرگانی منتقل خواهد شد و حضرت آیت الله جوادی آملی، امینی و برخی دیگر از علما نیز رای خود را در حرم کریمه اهل بیت به این صندوق خواهند انداخت.

وی افزود: از ساعت 11 صبح به بعد صندوق سیار شماره 409 در حرم مطهر مستقر خواهد شد.

لطفی بیان داشت: صندوق سیار شماره 408 نیز ابتدا رای آیت الله یزدی رییس شورای عالی حوزه و رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم را اخذ می کند، حضرت آیت الله نوری همدانی دومین نفری خواهد بود که در ساعت30/8 رای خود را در حضور خبرنگاران به این صندوق خواهند انداخت.

وی افزود: حضرت آیت الله سبحانی در ساعت 30/9 در دفتر خود مؤسسه امام صادق(ع) واقع در بلوار امین رای خود را به صندوق سیار شماره 408 می اندازد، آیت الله صادق آملی لاریجانی رییس دستگاه قضایی کشور نیز رای خود را در ساعت 10 صبح در مدرسه علمیه ولیعصر(عج) قم به این صندوق سیار می اندازد.

مسؤول شورای نظارت انتخابات استان قم بیان داشت: صندوق سیار شماره 408 سپس در دفتر جامعه مدرسین حوزه علمیه قم مستقر خواهد شد و اعضای این نهاد برجسته حوزوی و دیگر شخصیت های حوزوی رای خود را به صندوق خواهند انداخت.

لطفی بیان کرد: رییس مجلس شورای اسلامی نیز در حرم مطهر کریمه اهل بیت(ع) رای خود را به صندوق خواهد انداخت. /924/پ202/ج

ارسال نظرات