۱۲ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۲:۴۰
کد خبر: ۱۲۴۴۶۰
استاندار گیلان:

انتخابات مسابقه بصیرت و آگاهی است

خبرگزاری رسا ـ استاندار گیلان، انتخابات را مسابقه بصیرت و آگاهی دانست و گفت: امروز نیز مردم محکم‌تر در صحنه می‌آیند و پیروز اصلی انتخابات هستند.
استاندار گيلان


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در رشت، مهدی سعادتی، استاندار گیلان امروز ضمن شرکت در انتخابات در جمع خبرنگاران حضور مردم در انتخابات را پرشور و گسترده توصیف کرد و گفت: مردم ولایتمدار و با بصیرت گیلان از همان نخستین ساعات شروع رأی گیری با حضوری گسترده و پرشور در پای صندوق های رأی حاضر شدند و امیدوارم نمایندگانی اصلح و قانونمدار انتخاب شوند.

وی با بیان این که انتخابات مظهر حضور مردم و نماد اقتدار ملی کشور است، افزود: حضور گسترده مردم در انتخابات پشتوانه محکمی برای یک مجلس قوی بشمار می رود و ان شاء الله مردم ولایتمدار و با بصیرت ایران اسلامی با حضور پرشور خود در پای صندوق های رأی حماسه ای دیگر خواهند آفرید و دشمنان ایران اسلامی را مأیوس و ناامید می‌کنند.

استاندار گیلان، انتخابات را یک امر واجب دانست و افزود: انتخابات همیشه برای کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی حائز اهمیت بوده و تعیین کننده است.

نماینده عالی دولت در گیلان، حضور پرشور و گسترده مردم گیلان درسالروز حماسه نهم دی و راهپیمایی 22 بهمن را نمونه ای از بصیرت مردم عنوان کرد و افزود: بار دیگر مردم ولایتمدار و با بصیرت گیلان با حضور پرشور خود در انتخابات اوج عظمت و اقتدار ملی را به نمایش خواهند گذاشت و مشت محکمی را بردهان دشمنان انقلاب اسلامی خواهند زد.

وی درصد مشارکت و حضور مردم در سراسر استان جهت شرکت در انتخابات را بسیار بالا عنوان کرد و افزود: برطبق گزارشات ارسالی از شهرستان در صد مشارکت مردم در انتخابات بسیار بالا است و امیدوارم با حضور حماسی و پرشور مردم در پای صندوق های رأی برگ زرین دیگری بردفتر پرافتخار این مرز و بوم ثبت و ضبط شود.

سعادتی، شکست‌های متوالی دشمنان انقلاب اسلامی را موجب خشمگین بودن آنها دانست و تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب مسایل را بسیار گسترده تبیین کردند و مردم نیز همواره با حضور خود اثبات کردند که بیشتر در میدان هستند.

استاندار گیلان، با بیان دشمن با تحریم‌ها می‌خواست دل مردم را خالی کند، اذعان داشت: حضور مردم همواره در تمام صحنه‌ها این توطئه‌ دشمنان را نقش برآب کرده است.

وی با بیان این که دشمن پس از فتنه 88 از مردم ایران سیلی محکمی خورد، خاطرنشان کرد: مردم گیلان نیز در واقعه 9 دی ثابت کردند که همواره پیشتاز هستند.

سعادتی، انتخابات را مسابقه بصیرت و آگاهی نامید و با بیان این که امروز نیز مردم محکم‌تر در صحنه می‌آیند و مردم پیروز اصلی انتخابات هستند، گفت: بیش از یک میلیون و 600 هزار نفر در گیلان واجد شرایط رٱی دادن هستند که 90 هزار و 284 نفر برای نخستین بار رٱی می‌دهند./950/پ203/ع

ارسال نظرات