۱۲ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۳:۲۶
کد خبر: ۱۲۴۴۷۷
عضو خبرگان رهبری:

12 اسفند روز زلزله در اردوگاه کفر است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه اردبیل گفت: ملت ایران با حضور در انتخابات نهمین دوره مجلس زلزله ای سخت بر اردوگاه کفر و استکبار خواهند انداخت.
حجت الاسلام و المسلمين عاملي   امام جمعه اردبيل


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، حجت‌الاسلام و المسلمین سیدحسن عاملی، نماینده ولی فقیه در استان اردبیل امروز باحضور در شعبه اخذ رای مسجد سرچشمه اردبیل با تاکید بر مشارکت حداکثری آحاد جامعه در انتخابات مجلس اظهار داشت: تعلل در امر خیر جایز نیست، بایستی همگان یکدیگر را برای حضور در انتخابات مجلس دعوت کنند.

وی با بیان اینکه حضور در انتخابات جزو باقیات الصالحات محسوب می شود، تصریح کرد: روز قیامت برخی حسنات به انسان نشان داده می‌شود که انسان از مشاهده آن و انجام ندادنش حسرت می‌خورد، مصادق یکی از آنها عدم مشارکت در عرصه انتخابات است.

امام جمعه اردبیل با بیان اینکه حضور در انتخابات علاوه بر تکلیف شرعی، نوعی تکلیف ملی نیز به حساب می آید، تصریح کرد: در شرایطی که نظام اسلامی تحت شدیدترین تحریم ها و تهدیدهای دشمنان قرار دارد، حضور پرشور و آگاهانه مردم پاسخی کوبنده به یاوه گویی های غرب خواهد بود.

عضو خبرگان رهبری با اشاره به تبلیغات سوء چندین ماهه رسانه های مستکبر غربی علیه انتخابات ایران گفت: همه رسانه‌ها و بلند‌گوهای تبلیغاتی دشمن علیه انقلاب اسلامی حجم وسیعی از تبلیغات منفی به راه انداخته بودند، که امروز بار دیگر با حضور مردم یاس و ناامیدی را تجریه خواهند کرد.

امام جمعه اردبیل گفت: ملت ایران با حضور در انتخابات نهمین دوره مجلس زلزله ای سخت بر اردوگاه کفر و استکبار خواهند انداخت، این وظیفه خطیر ماست که در عرصه حضور داشته باشیم و از ماهیت آرمانی این نظام دفاع کنیم.

حجت الاسلام و المسلمین عاملی حضور مردم را مایه عزت روز‌افزون نظام اسلامی دانست و گفت: اگر امانت الهی را به اهلش بسپاریم در حقیقت به مسئولیت و وظیفه خطیر خود عمل کرده‌ایم، کاندیدایی که از سوی مردم برگزیده می‌شود به عنوان نماینده مردم مسئولیتی خطیر دارد./935/پ202/ع

ارسال نظرات