۱۲ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۸:۳۸
کد خبر: ۱۲۴۵۷۲

درخواست تعرفه جدید در برخی شعب اخذ رأی در آذربایجان‌شرقی

خبرگزاری رسا ـ مسؤول کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات آذربایجان شرقی گفت: تعدادی از فرمانداری‌های استان درخواست تعرفه‌های اضافی برای برخی از شعبات اخذ رای داشته‌اند.
انتخابات نهمين دوره مجلس شوراي اسلامي در تبريز
به گزارش خبرگزاری رسا از تبریز به نقل از اطلاع کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات آذربایجان شرقی، بابک محمدزاده در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: با وجود اینکه شرایط جوی شهرستان‌های مختلف آذربایجان شرقی امروز نامساعد بوده و در برخی از مناطق شاهد بارش شدید برف و کولاک است، اما آحاد مختلف مردم در شهرها و روستاها با عزمی مثال زدنی از ساعات اولیه شروع اخذ رای در شعبات ثابت و سیار حاضر شده و به ندای مقام عظمای ولایت لبیکی دوباره گفتند.

وی افزود: گزارش فرمانداران 20گانه آذربایجان شرقی از شعبات مختلف اخذ رای آذربایجان شرقی حاکی است، در تعدادی از حوزه‌ها استقبال مردمی به حدی است که شاید در ساعات باقی مانده مهلت اخذ رای با کمبود تعرفه مواجه شوند.

محمدزاده اضافه کرد: بر همین اساس تعدادی از فرمانداری‌های استان درخواست تعرفه‌های اضافی برای برخی از شعبات اخذ رای داشته‌اند.

محمدزاده گفت: طبق گزارشات واصله در برخی از شعب اخذ رای شهرستان تبریز تعرفه‌های رای به اتمام رسیده و منتظر تعرفه‌های جدید هستند.

وی با اشاره به نوع استقبال مردمی از این دوره از انتخابات مجلس، اظهار کرد: انتظار می‌رود آذربایجان‌شرقی صاحب رکوردی جدید شود.

محمدزاده افزود: تشکیل صف‌های طولانی، حضور جوانان پرشور و زنان استان در پای صندوق‌های رای نمونه‌ای از افتخار آفرینی‌های امروز مردم آذربایجان‌شرقی در لبیک به ندای رهبر فرزانه انقلاب است.

وی ادامه داد: ستاد انتخابات استان نیز با رصد و کنترل کامل و لحظه به لحظه روند برگزاری انتخابات در 13 حوزه انتخابیه استان، تمام موضوعات مرتبط را تحت نظر داشته و تاکنون نیز هیچ‌گونه مسئله و مشکلی که بتواند بر روند رای گیری شعبات اخذ رای تاثیرگذار باشد، به وجود نیامده است.

محمدزاده گفت: هم اکنون انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در تعداد 13 حوزه انتخابیه اصلی و هفت حوزه فرعی و در 2 هزار و 790 شعبه اخذ رای با سلامت و بدون مشکل انجام می‌شود./935/د102/س

ارسال نظرات