۱۴ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۲:۵۶
کد خبر: ۱۲۴۷۶۳
نماینده ولی فقیه در سپاه اردبیل:

تفکر نخ‌نما شده آمریکا در صحنه مجادله با ایران کارایی ندارد

خبرگزاری رسا ـ مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه اردبیل با بیان این که رأی بالای مردم تمام معادلات نظام کفر را بر هم زد، گفت: صلابت امروز بر گرفته از پشتیبانی ملت و ولایت است.
حجت الاسلام کاملي فر
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، حجت‌الاسلام حسن کاملی‌فر، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل، امروز در جمع فرماندهان سپاه اردبیل اظهار داشت: نهمین دوره انتخابات مجلس، صحنه هوشیاری و وفاداری ملت به نظام و ولایت فقیه بود.

وی با بیان این که حضور پرصلابت مردم مسؤولیت نمایندگان و مسؤولان را بیش از هر زمان دیگری سنگین‌تر کرد، گفت: ملت برای ادای دین به خون شهدا وارد صحنه شدند و تکلیف ملی و شرعی خود را به بهترین شکل ممکن انجام دادند، امروز نوبت نمایندگان است که به وعده های خود عمل کنند.

حجت الاسلام کاملی فر حضور حماسی مردم پای صندوق های رأی را دارای پیام مهمی برای دشمنان دانست و تصریح کرد: این حضور انقلابی و حماسه‌ساز در سنگر دفاع از ارزش‌های اسلام، انقلاب، امام راحل و شهدا سبب عزت و کم رنگ شدن فتنه‌‌های بیگانگان شد.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) استان ادامه داد: تمام تفکرات نخ‌نما شده آمریکا در صحنه مجادله با ایران به مرز پوسیدگی رسیده و هیچ کس احساس نمی‌کرد آمریکای جهانخوار تا این قدر در برابر ملت ما به ذلت و خواری بیفتد.

وی خاطر نشان کرد: آن چه که به ملت ایران جرأت داده تا در صحنه‌های مختلف اردوگاه استکبار را زمین‌گیر و فلج کند اراده و باور قلبی به تداوم انقلاب و مسیر ولایی است، آنهایی که احساس می‌کنند حضور گسترده مردم هیچ خاصیتی ندارد به عقب‌نشینی 24 ساعت گذشته آمریکا و شیاطین روزگار نگاه کنند.

حجت الاسلام کاملی فر با تاکید بر اینکه حضور پررونق مردم دشمنان و استکبار جهانی را به موضع انفعال فرو برده است، گفت: رأی بالای مردم پشتوانه عظیمی در بر هم زدن تمام معادلات نظام کفر بود، صلابت امروز ما بر گرفته از دو رکن پشتیبانی ملت از نظام و ولایت است.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه اردبیل اظهار داشت: ملت ایران همواره در صحنه‌های دفاع و ایثار و شهادت حضور داشته و به یقین با تکیه بر تفکر بسیج و اندیشه پاک اسلامی، تلاش می کنند تا شایسته‌ترین دستاوردها را به نسل‌های آینده منتقل کنند./935/پ202/س
ارسال نظرات