۱۴ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۶:۰۴
کد خبر: ۱۲۴۷۸۳
حجت الاسلام خرسند:

حماسه12 اسفند خونی تازه در رگ های انقلاب بود/با موضع گیری های نسنجیده زمینه سوء استفاده دشمنان را فراهم نکنیم

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه کازرون، پایبندی مردم به نظام مقدس اسلامی را یکی از مهم ترین پیام های حضور حماسی مردم در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی دانست و با بیان اینکه حماسه12 اسفند خونی تازه در رگ های انقلاب اسلامی بود،‌ از اظهارنظر ناصواب یکی از شخصیت های نظام در روز اخذ رای انتقاد کرد.
حجت الاسلام محمد خرسند
حجت الاسلام محمد خرسند، امام جمعه کازرون در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، حضور باشکوه مردم در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی را یک مدد الهی دانست و با قدردانی از ملت، اظهار داشت: با گذشت سی و سه سال از انقلاب اسلامی مردم با شور و نشاط خاصی در انتخابات شرکت کردند و این امر در دنیا طبیعی نیست.

حجت الاسلام خرسند با بیان اینکه این حضور نتیجه ارتباط عمیق امت با ولایت است،‌ خاطرنشان کرد: صحنه هایی اینچنینی در هیچ جامعه ای جز جامعه ولایی قابل مشاهده نیست و مردم ما در 12 اسفند وفاداری خود به نظام اسلامی و آرمان های والای آن را به رخ جهانیان کشیدند.

وی با اشاره به اینکه مردم با لبیک گویی به ندای رهبر معظم انقلاب در صحنه حاضر شدند، اظهار داشت: انتخابات فرصتی برای نظام است و نظام با استفاده درست از این فرصت تاکنون تهدیدات فراوانی را از مقابل خود رفع کرده است.

این فعال سیاسی با بیان اینکه انتخابات مجلس شورای اسلامی خونی تازه در رگ های انقلاب بود و خطرات بزرگی را برطرف کرد، گفت: باید بابت این نعمت ها خدای متعال را شاکر باشیم، مسؤولان نیز قدردان مردم باشند و در خدمت به آنها کوتاهی نکنند.

حجت الاسلام خرسند افزود: این انتخابات و حضور همه جانبه مردم در پای صندوق های رای به دشمنان پیام داد که ملت تابع رهبری و پایبند به اصول هستند و تحریم ها و تهدیدات آنها را مصمم تر می کند، دشمنان ما این پیام را درک کرده و می کنند، همان گونه که لحن آنها هم بعد از انتخابات تغییر کرده است.

امام جمعه کازرون اضافه کرد: این انتخابات پیامی نیز به امت اسلام و ملت های بپا خاسته داشت و آنها را به ادامه راهی که آغاز کرده اند امیدوار می سازد و اگر سر اصول بایستند دشمنان هیچ غلطی نمی توانند بکنند.

حجت الاسلام خرسند با بیان اینکه 12 اسفند به معنای واقعی کلمه یک عید ملی بود، افزود: انتخابات یک فرصت برای نظام است و مردم هم بحمدلله نشان دادند که در همه صحنه ها پشت سر رهبری بزرگوار انقلاب حرکت می کنند.

این فعال سیاسی با انتقاد از اظهار نظر ناصواب و نسنجیده یکی از شخصیت های نظام در روز اخذ رای،‌ تصریح کرد: همه باید مراقب باشیم در چارچوبی که منفعت نظام اقتضا می کند صحبت کنیم، چرا باید در روز انتخابات به گونه ای صحبت کنیم که خوراک برای دشمنان تهیه نماییم؟

وی افزود: القای تقلب یا خیانت در آرای مردم همان چیزی است که دشمن می خواهد، از این رو نباید به گونه ای موضع بگیریم که دشمن از آن سوء استفاده کند. آنها به دنبال تحت الشعاع قرار دادن حضور مردم هستند و در این شرایط افرادی که صاحب تریبون هستند و نفوذی دارند باید در موضع گیری های خود دقت بیشتری داشته باشند. /924/ت302/ج
ارسال نظرات