۲۴ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۴:۴۲
کد خبر: ۱۲۵۴۱۷
آیت الله طبرسی:

نظام اسلامی ایران الگوی مدیریت نوین اسلامی در دنیا است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در مازندران، نظام مقدس جمهوری اسلامی را الگوی مدیریت نوین اسلامی در دنیا معرفی کرد و گفت: آنهایی که روزی مدیریت اسلامی را زمینه عقب ماندگی ایران می دانستند، امروز به پیشرفت های روز افزون نظام اسلامی اعتراف می کنند.
آيت الله طبرسي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران، امروز در همایش استانی «تا افق آینده با عنوان الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت» که در سالن مصباح مجتمع پیامبر اعظم(ص) دانشگاه علوم پزشکی استان در ساری برگزار شد، نظام مقدس جمهوری اسلامی را الگوی مدیریت نوین اسلامی در جهان معرفی کرد و گفت: آنهایی که روزی مدیریت اسلامی را زمینه عقب ماندگی ایران می دانستند، امروز به پیشرفت های روز افزون نظام اسلامی اعتراف می کنند.

وی با بیان این که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران علیرغم سه دهه تحریم و تهدید امروز به یک قدرت بلا منازغ بین المللی تبدیل شده است، افزود: بسیاری از کشورهای اسلامی و حتی غیر اسلامی نیز ایران اسلامی را در عرصه های مختلف الگوی خود قرار می دهند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به این که ملت ایران در سایه خودباوری که امام راحل در این ملت نهادینه کرده است امروز در دنیا مقتدرانه گام بر می دارد، خاطرنشان کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی با سه دهه گذشته بسیار متفاوت است، چون این کشور امروز در عرصه های مختلف به ویژه مسائل علمی در سطح دنیا حرف های زیادی برای گفتن دارد.

آیت الله طبرسی با بیان این که دشمنان و بدخواهان نظام هنوز ملت ولایت مدار ایران را نشناخته اند، تصریح کرد: این ملت همیشه در صحنه در سایه تحریم های غرب امروز به پیشرفت های علمی گسترده ای در عرصه نظامی، پزشکی، فناوری هسته و دیگر صنایع مختلف دست یافته است.

امام جمعه ساری، ملت ایران را مردمی بزرگ و با استعداد معرفی کرد و با بیان این که امروز در عرصه پزشکی، نظامی و صنایع دیگر شاهد حضور دانشمندان نسل جوان هستیم، خاطرنشان کرد: این نشان دهنده این است جوانان کشورمان از یک استعداد بالایی برخوردار هستند و کشورمان با پشتوانه این نسل انقلابی امروز به جایگاه رفیعی در دنیا دست یافته است.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری در ادامه سخنان خود با اشاره به این که دانشجویان، سرمایه‌های آینده هستند، تصریح کرد: روح همایش‌ها، به تحول و پیشرفت منوط است و دانشجویان کشور باید بیشتر در عرصه پژوهشی تلاش کنند.

وی با بیان این که زمان در پیشرفت و توسعه در اسلام معنا ندارد، تصریح کرد: باید تغییر، تحول و پیشرفت از نوع اسلامی داشته باشیم و الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت و بیداری اسلامی از مسائلی است که رهبر معظم انقلاب بر آن نظارت مستقیم دارند.

آیت الله طبرسی به دیدارهای چند ساعته مقام معظم رهبری با دانشجویان کشور اشاره کرد و با بیان این که نگاه مقام معظم رهبری به دانشجویان یک نگاه خاص است، ادامه داد: رهبر معظم انقلاب اسلامی همانند پدری دلسوز در کنار دانشگاهیان هستند و همواره با حمایت های همه جانبه از این قشر به دنبال رشد و تعالی این سرمایه های مهم کشور هستند./950/پ202/س
ارسال نظرات