۰۴ فروردين ۱۳۹۱ - ۱۵:۱۵
کد خبر: ۱۲۵۶۵۰
آیت الله طبرسی:

تحقق شعار امسال، زمینه ساز شکوفایی نظام در عرصه تولید داخلی خواهد بود

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه ساری با اشاره به نامگذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان سال «تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی» گفت: رهنمودهای امسال معظم له باید برای آحاد جامعه به ویژه مسؤولان اجرایی کشور فصل الخطاب باشد.
آيت الله طبرسي آيت الله نورالله طبرسي، نماينده ولي فقيه درمازندران
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت الله نور الله طبرسی، نماینده ولی فقیه در استان مازندران امروز در نخستین خطبه های نماز جمعه امسال با اشاره به نامگذاری سال جدید از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان سال «تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی» گفت: رهنمودهای امسال معظم له باید برای آحاد جامعه به ویژه مسؤولان اجرایی کشور فصل الخطاب باشد.

وی با بیان این که مسؤولان نباید به این نامگذاری تنها به عنوان شعار سال نگاه کنند، افزود: مدیران جامعه اسلامی در سال جدید دغدغه های رهبر معظم انقلاب اسلامی در این خصوص را عملیاتی کنند.

امام جمعه ساری با اشاره به این که مقام معظم رهبری با نامگذاری هر سال، راه پیشرفت و تعالی نظام را ترسیم می کنند، خاطرنشان کرد: مدیران کشور باید با تشکیل کارگروه های تخصصی در جهت تحقق منویات معظم له در سال جدید گام بردارند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، موفقیت در جهاد اقتصادی را نیازمند توجه به تولید ملی دانست و تصریح کرد: مسؤولان باید شرایط جلب و جذب بیشتر سرمایه گذاران بخش خصوصی در کشور را فراهم کنند.

آیت الله طبرسی با تأکید بر فراهم کردن شرایط سرمایه گذاری بیشتر بخش خصوصی در عرصه اقتصادی کشور، ادامه داد: افزایش سرمایه گذاری بخش خصوصی در کشور زمینه ساز توسعه اقتصادی ایران اسلامی را فراهم خواهد کرد.

وی، نامگذاری هر ساله مقام معظم رهبری را نشان دهنده جامعیت و آگاهی ایشان از وضعیت داخلی و خارجی دانست و خاطرنشان کرد: معظم له با شناخت کامل از شرایط نظام مقدس جمهوری اسلامی به منظور توسعه اقتصاد داخلی، امسال را سال حمایت از تولید ملی نامگذاری کردند.

آیت الله طبرسی با تأکید بر این که دولت باید شرایط لازم را برای ایجاد فضای سرمایه گذاری و همچنین جلب و جذب بیشتر سرمایه گذاران فراهم کند، ادامه داد: رسیدن به نقطه مطلوب توسعه اقتصادی باعث می شود که تهدیدها و تحریم های دشمنان علیه نظام اسلامی بی اثر باشد.

نماینده ولی فقیه در مازندران، تحقق دغدغه های مقام معظم رهبری در سال جدید را سبب واکسینه شدن کشور در برابر تحریم های نظام سلطه دانست و تصریح کرد: توجه به تولید ملی، کشور را در برابر هر بخشی از کشورهای بیگانه بی نیاز خواهد کرد.

وی  با اشاره به در پیش بودن نهم فروردین ماه سالروز ولات با سعادت حضرت زینب (س) و نامگذاری این روز خجسته به عنوان روز پرستار، گفت: مسؤولان باید با اتخاذ راهکارهای درست و اصولی مشکلات فراروی این قشر فداکار و زحمت کش را رفع کنند./950/پ201/ج
ارسال نظرات