۰۹ فروردين ۱۳۹۱ - ۱۴:۳۲
کد خبر: ۱۲۵۷۳۵
رییس سازمان بسیج مستضعفین:

حمایت از تولید ملی نیازمند عزم جهادی است

خبرگزاری رسا ـ رییس سازمان بسیج مستضعفین، با اشاره به حمایت همه جانبه از تولیدات داخلی اظهار داشت: امروزه در محاصره کالاهای خارجی هستیم که باید خود را از این محاصره نجات داده و در فرهنگ سازی در پرهیز از خرید کالای خارجی و حمایت از تولید داخلی جهادگونه عمل کنیم.
سردار نقدي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، محمدرضا نقدی رییس سازمان بسیج مستضعفین، روز گذشته در جمع زائران و خادمان راهیان سرزمین نور در زیارتگاه شرهانی به اقتدار ملت ایران در برابر قدرت های پوشالی غرب اشاره و تصریح کرد: ملتی که تنهاترین کشور بود و قدرت های شرق و غرب قصد داشتند با تجهیزات دفاعی، اقتصادی، سیاسی و فرهنگی خود، این ملت را به زانو درآورند، در نهایت پیروز این میدان نابرابر شد.

وی دفاع مقدس را یکی از نمونه ای بی بدیل دفاعی خواند و بیان داشت: دوران باشکوه دفاع مقدس در تاریخ نمونه مشابهی نداشته و مطمئن باشید ملت عزیز ما تا زمانی که از گنجینه پایان ناپذیر جنگ تحمیلی عبرت بگیرند در هیچ عرصه ای شکست نخواهند خورد.

خدام مناطق جنگی یکی از دستاورد های دفاع مقدس است

نقدی حضور جوانان مومن را به عنوان خادمان زائران سرزمین نور از جمله دستاوردهای شهیدان دانست و گفت: ایثار جوانان بسیجی چه در دوران دفاع مقدس و چه در عصر حاضر الگوگیری از قیام خونین کربلا است و به همین دلیل جوانان ما از فرصت های زندگی برای رشد و ارتقای خویش بهره می گیرند.

رییس سازمان بسیج مستضعفین شهدا را حاصل تربیت صحیح اسلامی خواند و خاطرنشان کرد: به بن بست رسیدن استکبار و زوال و نابودی نظام سرمایه داری حاصل لب های ترک خورده و تشنه شهیدان است که آرزویشان آزادی قدس شریف بود و انشاءالله این آرزو با ایستادگی در راه ولی امر به دست جوانان امروز محقق می شود.

پول خود را به جیب بیگانگان نریزیم

وی تصریح کرد: اگر امروز آرزوی شهادت در دوران دفاع مقدس را داریم بدانیم اثبات این ادعا و آرزو اطاعت از فرامین ولایت است و در عصر حاضر ولی امر، امر به حمایت از کالای داخلی کردند و برای همین نباید کالای خارجی خریداری کرد و پولمان را به جیب بیگانگان بریزیم.

رییس سازمان بسیج مستضعفین در پایان سخنانش به مقایسه سنگرهای جهاد دفاعی و جهاد اقتصادی پرداخت و ابراز داشت: اینک خندق و سنگر ما کالای داخلی بوده و هم اکنون در محاصره کالاهای خارجی هستیم که باید خود را از این محاصره نجات داده و در فرهنگ سازی در پرهیز از خرید کالای خارجی و حمایت از تولید داخلی باید جهادگونه عمل کرد./9458/پ203/س

ارسال نظرات