۱۱ فروردين ۱۳۹۱ - ۱۷:۰۳
کد خبر: ۱۲۵۷۹۸
راهیان نور(73)؛ رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس:

عظمت نظام اسلامی مرهون خون شهدا است

خبرگزاری رسا ـ رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: به یقین که نظام سرافراز اسلامی ایران در جهان بی بدیل بوده و با عظمت ترین کشور در جهان است و این عظمت مرهون خون شهدای گرانقدر نظام است.
علا الدين بروجردي نماينده مجلس
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خوزستان، علاء الدین بروجردی، رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی، دهم فروردین از برخی مناطق عملیاتی جنوب بازدید کرد.

وی در این بازدید با اشاره به هشت سال نبرد نیروهای جبهه حق علیه باطل، اظهار داشت: جنگ تحمیلی جنگی نابرابر میان ایران و سایر ابر قدرت های جهان بود و به یقین که این نبرد هشت ساله را می توان نبرد همه جبهه حق علیه جبهه کفر دانست.

این مقام مسؤول در ادامه با بیان این که شکست مفتضحانه استکبار از دلاورمردان نظام اسلامی درس عبرتی برای همگان بود، تصریح کرد: همانطور که شواهد و قرائن نشان می دهد هر دو بلوک شرق و غرب علیه ایران با صدام متحد شده بودند، اما خوشبختانه با عنایت خداوند متعال و امدادهای غیبی آقا امام زمان (عج) استکبار جهانی شکستی بزرگ از ایران خورد که این شکست درس عبرتی برای همگان شد.

رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با تأکید بر این که عظمت نظام مقتدر جمهوری اسلامی ایران مرهون خون شهدای گرانقدر نظام است، بیان داشت: به یقین که نظام سرافراز اسلامی ایران در جهان بی بدیل بوده و با عظمت ترین کشور در جهان است و این عظمت مرهون خون شهدای گرانقدر نظام است.

بروجردی در پایان به تهدیدهای توخالی و بی اساس دشمنان قسم خورده نظام اسلامی اشاره کرد و گفت: رژیم غاصب صهیونیستی بارها تهدید کرده که به مراکز هسته ای ایران حمله خواهد کرد؛ اما تا کنون حتی جرأت نزدیک شدن به هیچ کدام از مواضع ما در هیچ جای دنیا را ندارد./9465/پ203/س

ارسال نظرات