۱۴ فروردين ۱۳۹۱ - ۱۴:۴۶
کد خبر: ۱۲۵۸۳۲
عضو خبرگان رهبری:

دشمنان، جنگ اقتصادی را علیه نظام اسلامی آغاز کرده اند

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه اردبیل گفت: دشمنان پس از شکست در جنگ روانی و نرم، به دنبال فشار در جبهه اقتصادی برای براندازی نظام اسلامی هستند.
حجت ‌الاسلام و المسلمين سيدحسن عاملي، نماينده ولي فقيه در استان اردبيل
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، حجت الاسلام والمسلمین سیدحسن عاملی، نماینده ولی فقیه در استان اردبیل، امروز در دیدار مسؤولان آموزش و پرورش استان اظهار داشت: دشمنان از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی، برای براندازی این نظام ولایی توطئه ها و ترفندهای مختلفی را آغاز کردند که به لطف خدا و رهبری ولایت فقیه همه بی اثر بوده است.

وی با بیان این که ایران اسلامی 33 سال زیر شدیدترین تحریم های اقتصادی و جنگ رسانه ای از سوی غرب بوده است، خاطرنشان کرد: امروز دشمنان پس از شکست در جنگ روانی و نرم، به دنبال فشار در جبهه اقتصادی برای براندازی نظام اسلامی هستند.

عضو خبرگان رهبری با تاکید بر این که عزم و اراده ملت ایران برای تحقق توصیه های رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی جدی است، تصریح کرد: معظم له با بینش عمیق مدیریتی امسال همگان را به جهاد در عرصه تولید و اشتغال دعوت کرده اند.

امام جمعه اردبیل جنگ اقتصادی را اهرم فشار دشمنان بر ایران اسلامی دانست و افزود: در حالی که دشمنان جنگ اقتصادی را شروع کرده اند و از اهرم های بین المللی نیز در این زمینه استفاده کرده اند بزرگ ترین وظیفه ما در این جنگ تمام عیار این است که هر کس وظیفه خود را به نحو احسن انجام دهد.

حجت الاسلام والمسلمین عاملی با تاکید بر این که شانه خالی کردن از وظایف و مسؤولیت ها خیانت به ملت و نظام اسلامی است، تصریح کرد: امسال ادامه حرکت جهادی سال گذشته در عرصه اقتصاد است، باید دانست که رضایتمندی مردم از نظام رمز تداوم آرمان ها و ارزش های انقلابی در کشور است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به جنگ رسانه ای و روانی دشمنان در ماه های پایانی سال گذشته اظهار داشت: شرکت گسترده مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی نشانه پیروزی ایران ولایت مدار بر این جنگ روانی بود، دشمنان دیگر نقش و بصیرت مردم ایران را درک کرده اند.

عضو خبرگان رهبری در ادامه با تشریح رسالت خطیر دبیران آموزش و پرورش در تربیت نسل پویا، خلاق، مبتکر و آینده ساز نظام اسلامی اظهار داشت: عجین شدن دانش آموزان با قرآن مجید موجب ترویج ارزش های اسلامی و تحقق جامعه اسلامی خواهد شد، علمی که با معرفت دینی همراه نباشد، آفت زا است./935/پ202/س
ارسال نظرات