۱۶ فروردين ۱۳۹۱ - ۱۵:۳۱
کد خبر: ۱۲۵۹۴۲
مدیرکل تبلیغات اسلامی اردبیل:

توجه به اقتصاد اسلامی لازمه اصلاح زیرساخت ها است

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: توجه به اصول و مبانی اقتصاد اسلامی لازمه اصلاح زیرساخت ها و افزایش تولید و حمایت از سرمایه گذاری است.
حجت الاسلام ستوده، مديرکل تبليغات اسلامي استان اردبيل
حجت‌الاسلام مهدی ستوده، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، با اشاره به اینکه نامگذاری سالجاری به عنوان تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی اظهار داشت: ایشان با درک شرایط روز جامعه ایران و ضرورت توسعه صنعت و اقتصاد بر عزم همگانی برای مقابله با تحریم های دشمنان تاکید داشته اند.

وی با بیان این که نباید توصیه های رهبری تنها در حد شعار باقی بماند، خاطرنشان کرد: فرهنگ‌سازی در زمینه تحقق پیام نوروزی ولی فقیه زمان نیازمند شناخت صحیح از وضعیت موجود و هدف گذاری در راستای تحقق سند چشم انداز کشور است.

حجت الاسلام ستوده با بیان این که توجه به اصول و مبانی اقتصاد اسلامی لازمه اصلاح زیرساخت ها و افزایش تولید و حمایت از سرمایه گذاری است، افزود: انحراف و یا عدم توجه به مبانی اعتقادی اسلام در عرصه های تولید و کار موجب دور شدن از اهداف مورد نظر خواهد بود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل تولید و تکیه بر استعدادهای داخلی را عامل خودکفایی و شکست توطئه های اقتصادی دشمنان دانست و افزود: تحقق شعار و رهنمودهای مقام معظم رهبری همگی در گرو کار و تلاش ملت است که باید این روحیه و انگیزه خودکفایی در ملت پدید آید.

وی همچنین ضرورت گرایش مردم به مصرف کالاهای مشابه تولید داخل را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: تکیه بر دارایی های داخلی و کمک به توسعه کار و ریشه کن کردن معضل بیکاری همواره مورد تاکید آموزه های دینی اسلام است، در حقیقت کار و تلاش و تکیه بر توانمندی‌های یک ملت ریشه در باورهای دینی مردم دارد.

حجت الاسلام ستوده تصریح کرد: تاریخ انقلاب اسلامی نشان داده هرگاه به استعدادهای داخلی توجه شده است، نظام اسلامی با توفیقات ارزشمندی رو به رو بوده، چنان که به فناوری های نوینی چون انرژی هسته ای، نانوتکنولوژی و سلول های بنیادین بدون واردات علمی دست یافته ایم.

وی با بیان این که رسیدن به نقطه اعتلای اقتصادی نیازمند عزم عمومی است، اظهار داشت: روحانیان و مبلغان دینی مهم‌ترین ظرفیت ترویج و تبیین پیام مهم رهبر معظم انقلاب هستند و باید در خطابه‌های خود مردم را به این امر تشویق کنند./935/ت302/س
ارسال نظرات