۱۹ فروردين ۱۳۹۱ - ۲۰:۴۲
کد خبر: ۱۲۶۱۱۷
نماینده ولی فقیه در سپاه اردبیل:

دشمن درصدد تجاوز به مرزهای عقیدتی و اخلاقی است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام کاملی فر با اشاره به توطئه های دشمنان در راستای جنگ نرم تصریح کرد: رسانه های نظام سلطه درصدد تجاوز به مرزهای عقیدتی و اخلاقی جهان اسلام است.
حجت الاسلام کاملي فر
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، حجت‌الاسلام حسن کاملی‌فر، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل روز گذشته در مراسم گرامی داشت شهید صیاد شیرازی در پادگان شهید چمران اردبیل اظهار داشت: شهدا سند مظلومیت ملت ایران در مقابله با دنیای کفر، استبداد و استکبار هستند.

وی با بیان این که بزرگ ترین شبکه های تروریسم دولتی در آمریکا، رژیم صهیونیستی و کشورهای غرب ساماندهی و تجهیز می شوند، تصریح کرد: غرب در حالی تهمت ترویست بودن ایران را در رسانه های خود مطرح می کند، که خود بزرگ ترین تروریسم بشری و ناقض کنفوانسیون های بین المللی است.

حجت الاسلام کاملی فر ادامه داد: ملت ایران به واسطه خون‌ها شهدا، امروز پس از گذشته 33 سال از پیروزی انقلاب اسلامی عزتمندانه در برابر استکبار جهانی ایستاده‌ و ندای آزادیخواهی و تبری جستن از دشمن خونخوار سر می دهد، البته مادامی که نظام ولایی در ایران حاکم است، خوی دشمنی غرب تداوم خواهد داشت.

وی با اشاره به توطئه های دشمنان در راستای جنگ نرم تصریح کرد: رسانه های نظام سلطه درصدد تجاوز به مرزهای عقیدتی و اخلاقی جهان اسلام است. البته باید دانست که این تلاش‌ها بی‌ثمر و فاقد هرگونه اعتبار و ارزشی است چرا که ملت ما امروز محکم‌تر از هر مقطع دیگر از دستاوردهای خود صیانت می کند.

نماینده ولی فقیه در سپاه استان اردبیل در با تأکید بر این که هدف اصلی دشمن تضعیف جایگاه و شان ولایت فقیه در ایران است، اظهار داشت: وحدت حول محور ولایت رمز پیروزی ملت ایران در برابر فتنه های غرب بوده است، تبعیت از آرمان امام و شهدا بهترین اعتبار و ارزش ملت در دفاع از دین و ولایت می باشد.

حجت الاسلام کاملی فر در بخش دیگری از سخنان خود با تشریح بخش هایی از زندگانی شهید صیاد شیرازی گفت: آن شهید والامقام هم در دوران دفاع مقدس و هم پس از آن، هیچگاه تسلیم یاوه گویی های دشمن پوشالی نظام اسلامی نشد و برای تاختن به سنگر دشمن همواره آمادگی خود را به اثبات رسانده بود.

وی با بیان اینکه ولایت مداری آن شهید بزرگوار برای منافقان و دشمنان نظام غیرقابل تحمل بود، افزود: دشمن زبون با پی بردن به اهداف این شهید راه انقلاب، فرزند خمینی کبیر را 21 فروردین سال 78 به شهادت رساند، غافل از این که امروز ایران اسلامی مهد پرورش هزاران صیاد شیرازی در سراسر کشور است./935/پ203/س

ارسال نظرات