۲۲ فروردين ۱۳۹۱ - ۱۶:۳۲
کد خبر: ۱۲۶۲۵۸
نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا:

حربه دشمن فرصتی برای تعالی نظام اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورای آذربایجان شرقی گفت: جنگ تحمیلی، تهدیدها و تحریم های دشمنان در سه دهه گذشته تبدیل به فرصتی برای تعالی نظام اسلامی شد.
حجت الاسلام ابوالفضل عباس ولايي، مسؤول نمايندگي ولي فقيه در سپاه عاشوراي آذربايجان شرقي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام ابوالفضل عباس ولایی، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورای آذربایجان شرقی، امروز در مراسم بزرگداشت شهید صیاد شیرازی در پادگان امام رضا(ع) شهر مراغه اظهار داشت: شهی صیادشیرازی غرق در دریای ولایت بود و همواره بر وحدت نیروهای مسلح تاکید داشت.

وی با بیان این که گرامیداشت یاد و خاطره شهید صیادشیرازی در حقیقت تعظیم شعائر اسلامی و تکریم از مقام ایثار و شهادت است، گفت: معنویت، تواضع، معرفت و ولایتمداری از ویژگی های بارز این شهید بود، به همین دلیل پس از گذشت 13 سال از شهادت آن بزرگوار ویژه برنامه های گرامیداشت شهادتش در سراسر کشور برگزار می شود.

حجت الاسلام ولایی با تاکید بر این که گرامیداشت یاد شهدا، راه بقای دین بوده و شهدا مظهر قدرت ملت ایران هستند، خاطرنشان کرد: افرادی مانند امیر شهید صیاد شیرازی، سرمایه های تمام نشدنی برای ملت ایران بوده چرا که آنان درس معرفت و دینداری را به ما آموختند.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورای آذربایجان شرقی ادامه داد: در دوران طاغوت، ارتش و قوای نظامی در اختیار آمریکا و مستشارانش بود و اکنون پس از 33 سال از پیروزی انقلاب اسلامی، شاهد موفقیت های بزرگ از جمله ساخت هواپیماهای آذرخش به دست توانای جوانان این مرز و بوم هستیم.

حجت الاسلام ولایی با بیان این که قدرت کنونی هوا و فضای ارتش ما قابل قیاس با گذشته نیست، گفت: به واسطه حضور مقتدرانه و با صلابت ارتش و سپاه در عرصه های مختلف، دشمن در هیچ نقطه از کشور اسلامی مان قادر به انجام کاری نیست.

وی با بیان این که ملت ایران الگوی بزرگی برای جنبش های بیداری اسلامی منطقه هستند، افزود: پس از گذشت سال ها از پیروزی انقلاب اسلامی و با وجود تحمیل جنگ، تهدیدها و اعمال تحریم ها، اکنون حربه های نظام سلطه توسط جوانان و مردم ایران به فرصت تبدیل شده است.

حجت الاسلام ولایی با تاکید بر این که جنگ تحمیلی، تهدیدها و تحریم های دشمنان در سه دهه گذشته تبدیل به فرصتی برای تعالی نظام اسلامی شد، گفت: عزت و اقتدار نظام اسلامی ایران مرهون شهدا و رهنمودهای داهیانه مقام معظم رهبری بوده است./935/پ202/س
ارسال نظرات