۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۲:۲۶
کد خبر: ۱۲۶۷۵۶
به طور همزمان در قم و مشهد؛

آزمون دوره دکترای جامعة المصطفی برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ آزمون دوره دکتری جامعة المصطفی مشهد با حضور 200 شرکت کننده طی دو روز برگزار شد.
آزمون مقطع دکتري جامعه المصطفي العالميه


انصاری مهر، مسؤول روابط عمومی جامعة المصطفی العالمیة واحد مشهد در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا گفت: مرحله کتبی این آزمون دیروز و امروز با حضور 1200 طلبه ایرانی و غیرایرانی خواهر و برادر به طور همزمان در شهرهای قم و مشهد برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه آزمون دکتری در مشهد در محل دانشگاه علوم اسلامی رضوی برگزار شد، افزود: شرکت کنندگان در مقطع کارشناسی ارشد، فارغ التحصیل رشته حقوق و رشته های مرتبط با آن از حوزه یا دانشگاه هستند.

وی با بیان اینکه پذیرفته شدگان در این مرحله به مصاحبه علمی دعوت می شوند، ابراز داشت: نتایج آزمون ماه آینده از طریق پایگاه اینترنتی این مرکز اعلام خواهد شد.

انصاری مهر خاطرنشان کرد: تفسیرتطبیقی، حقوق جزا وجرم شناسی، حقوق خصوصی، فقه قضایی، فقه سیاسی، فقه مقارن، اندیشه معاصرمسلمین، فقه اقتصادی، کلام اسلامی، علوم حدیث تطبیقی، فقه خانواده، فقه و معارف اسلامی با گرایش تفسیر، فقه ومعارف اسلامی با گرایش فلسفه، قرآن و علوم حدیث با گرایش تربیت اسلامی، قرآن و علوم حدیث با گرایش سیاست و قرآن و مستشرقان رشته های مقطع دکتری جامعة المصطفی را تشکیل می دهد.

مسؤول روابط عمومی جامعة المصطفی العالمیة واحد مشهد، مدت تحصیل در دوره دکتری جامعة المصطفی العالمیة را سه سال اعلام و تصریح کرد: مدرک پایانی این دوره از سوی وزارت علوم به دانش‌پژوهان اعطا می‌شود./930/پ202/ع

ارسال نظرات