۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۳:۵۱
کد خبر: ۱۲۷۰۹۲
با برگزاری دوره آموزشی منتظر آسمانی؛

هنرمندان تبریز با مباحث مهدویت آشنا می شوند

خبرگزاری رسا ـ دوره آموزشی «منتظر آسمانی» به همت کانون تخصصی مهدویت وارثان انتظار تبریز برگزار خواهد شد.
مهدويت
به گزارش خبرگزاری رسا از تبریز به نقل از روابط عمومی فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی، مسؤول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان شرقی گفت: دوره آموزشی منتظر آسمانی به همت این کانون هفتم و هشتم اردیبهشت ماه در تبریز برگزار می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: این دوره هدف آشنایی فعالان کانونهای فرهنگی هنری مساجد با فرهنگ مهدویت و توانمندسازی در مواجهه با مسائل مختلف فرهنگی، اجتماعی، تربیتی و رسانه ای و همچنین زمینه‌سازی جهت تشکیل شبکه فعالان مهدویت و معرفی مراکز مرتبط با مباحث مهدویت برگزار می‌شود.

هادی نیا آشنایی هنرمندان و فرهیختگان با محتوای عمیق فرهنگ مهدویت و انتظار و آموزش شیوه پرداخت به مباحث مهدوی را از دیگر اهداف برگزاری این دوره آموزشی برشمرد.

وی ادامه داد: دوره آموزشی یاد شده با حضور اساتید حوزه و دانشگاه و کارشناسان حوزه مهدویت در سرفصل هایی شامل بحث های کلامی، بررسی تاریخی، کارگاه های آموزشی، نقد فیلم، مهدویت در احادیث، آخرالزمان، وظایف منتظران و کارگاه های اخلاق برگزار می‌شود.

گفتنی است، دوره آموزشی منتظر آسمانی به همت کانون فرهنگی هنری و تخصصی مهدویت وارثان انتظار مسجد دارالسلام تبریز با نظارت دبیرخانه کانونهای فرهنگی هنری مساجد استان برگزار می شود.

برای شرکت کنندگانی که حد نصاب و نمرات لازم را کسب کنند، گواهینامه پایان دوره آموزشی اعطاء خواهد شد./935/د102/م
ارسال نظرات