۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۵:۵۶
کد خبر: ۱۲۷۴۵۹
عضو خبرگان رهبری:

پیوند امت و ولایت رمز موفقیت ایران اسلامی در عرصه جهانی است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه مراغه گفت: هر آنچه امروز به دست آورده‌ایم نتیجه رهبری‌های مدبرانه امام راحل، مقام معظم رهبری و پایداری امت بیدار ایران بوده است.
پورمحمدي، امام جمعه مراغه
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام و المسلمین محمدتقی پورمحمدی، نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری امروز در اعضای بسیج خواهران سپاه ناحیه مراغه اظهار داشت: نقش بانوان در پیروزی انقلاب اسلامی کمتر مردان جامعه نبوده است.

وی با اشاره به نقش تربیتی مادران در جوامع اسلامی خاطر نشان کرد: الگوبرداری از تمام جوانب زندگی حضرت زهرا(س) برای نسل امروز کارگشا است و با توجه به تهاجم فرهنگی توجه بیشتری به خانه و خانواده ضروری است.

امام جمعه مراغه ادامه داد: از ابتدای انقلاب و حتی قبل از آن مبارزات زنان در عرصه‌های مختلف در روزهای پیروزی انقلاب برای همه مشهود بوده و بعد از آن در سال‌های جنگ زنان در عرصه‌های مختلف دفاع مقدس حضور داشتند و در عرصه خدمت‌رسانی و حتی در خط مقدم هم حاضر بودند.

حجت الاسلام و المسلمین پورمحمدی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: هر آنچه امروز به دست آورده‌ایم نتیجه رهبری‌های مدبرانه امام راحل، مقام معظم رهبری و ثمره خون شهیدان و پایداری امت بیدار و همیشه در صحنه است.

وی با اشاره به توفیقات روزافزون نظام اسلامی ایران در عرصه های مختلف علمی، صنعتی و فناوری های جدید گفت: نامگذاری حکیمانه و الهام‌بخش سالجاری از سوی رهبری می تواند ظرفیت‌های بالقوه ایران اسلامی را بیش از پیش شکوفا سازد.

عضو خبرگان رهبری در ادامه با گرامی داشت یاد و خاطره استاد شهید مرتضی مطهری اظهار داشت: شهید مطهری مایه برکت اسلام و انقلاب اسلامی بود، با وجود گذشت سال ها از شهادت این معلم والا مقام، هنوز اندیشه وی در آثار او متجلی و ماندگار است.

وی اعتدال و میانه روی در اخلاق و برخورد، نظم در کار، تلاش برای یادگیری علم ، حرکت با برنامه در زندگی ، صبر و تحمل در مشکلات و ارتباط عمیق با خدا را از صفات ارزشمند اخلاقی شهید مطهری عنوان کرد./935/پ202/س
ارسال نظرات