۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۹:۱۴
کد خبر: ۱۲۷۵۰۷
مسؤول دفتر آیت الله مصباح یزدی:

ولایت‌مداری بهترین ملاک برای سنجش رفتار مسؤولان است

خبرگزاری رسا ـ مسؤول دفتر آیت‌الله مصباح یزدی با تجلیل از بصیرت و حضور جانانه مردم در عرصه دفاع از انقلاب و ارزش‌ها، ولایت‌مداری را بهترین ملاک برای سنجش رفتار مسؤولان دانست.
حجت الاسلام حسين جلالي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خوزستان، حجت‌الاسلام حسین جلالی، روز گذشته در همایش جوانان جبهه پایداری انقلاب اسلامی که در شهرستان باغملک برگزار شد، بهترین روش برای سنجش افراد را ولایت دانست و اظهار داشت: اگر در روز عاشورا حضرت ابوالفضل (ع) برای آوردن آب که یک مساله حیاتی است از امام حسین (ع) اجازه می‌گیرد و اگر امروزه این شخصیت بزرگ با دستان بریده شده بر عالم سیطره دارد، به خاطر ولایت‌مداری ایشان است.

این فعال سیاسی ولایت‌مداری را بهترین ملاک برای سنجش رفتار مسؤولان دانست و گفت: مردم ما در 12 اسفند بار دیگر وفاداری خود را به ولایت نشان دادند و پس از 9 دی 1388 دوباره لبخند را بر لب‌های مولا و مقتدای خود (مقام معظم رهبری) نشاندند.

وی به نقشه‌های دشمنان برای بعد از انتخابات 12 اسفند اشاره کرد و افزود: کلام نافذ مقام معظم رهبری در نماز جمعه که تاکید کردند مردم حضور پرشوری در انتخابات آینده دارند، از سوی ملت شریف ایران عملی شد.

وی به پیامدهای پس از انتخابات نیز اشاره کرد و گفت: مذاکرات گروه 1 + 5 با جمهوری اسلامی ایران بیش از دو سال متوقف شده بود اما بعد از حضور 64 درصدی مردم در انتخابات، غربی ها حاضر به انجام مذاکرات بدون پیش شرط شدند و نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی نیز اعلام کرده بود ایران تنها برنده نشست 1 + 5 است.

مسؤول دفتر آیت‌الله مصباح یزدی در ادامه سخنان خود با تشریح دستاوردهای حماسه12 اسفند ملت،‌گفت: دشمنان با ادعاهای واهی به دنبال دلسرد کردن مردم را از حضور در انتخابات بودند،‌ اما مردم با لبیک به فرمان رهبر انقلاب در صحنه حاضر شدند و مشارکت بسیار خوبی در انتخابات داشتند./9461/پ203/ج

ارسال نظرات