۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۵:۳۰
کد خبر: ۱۲۷۶۴۷
بازتاب دور دوم انتخابات مجلس در رسانه های جهان(6)؛

لس آنجلس تایمز: حضور مردم پای صندوق های رای شگفت انگیز است

خبرگزاری رسا - روزنامه آمریکایی لس آنجلس تایمز در گزارشی از بازتاب انتخابات دور دوم مجلس نهم شورای اسلامی نوشت: حضور مردم ایران در پای صندوق های رای همانند دور اول پر شور است.
تايمز
به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از لس آنجلس تایمز، روزنامه لس آنجلس تایمز که منعکس کننده سیاست های دولتمردان آمریکایی است در پی مشارکت گسترده مردم ایران در انتخابات دور دوم مجلس نهم شورای اسلامی با انتشار گزارشی در این باره نوشت: در دور اول بیش از 64 درصد مردم در انتخابات اسفندماه 90 شرکت کردند که با وجود تحریم ها و فشارهای غربی نشان از علاقه مندی ملت ایران به نظام اسلامی است.

این روزنامه نوشت: ایالات متحده آمریکا و اتحادیه اروپا تحریم های اقتصادی را علیه ایران تشدید کردند که این موجب افزایش بیکاری، تورم و دیگر مشکلات اقتصادی در این کشور می شود ولی حضور مردم پای صندوق های رای شگفت انگیز است.

لس آنجلس تایمز با اشاره به سخنان رهبری می گوید: رهبر عالی ایران مانند سایر انتخابات دیگر در ابتدای آغاز رای گیری در پای صندوق رای حضور پیدا کرد و از مردم خواست مرحله دوم انتخابات را هم مثل مرحله اول جدی بگیرند.

ایشان به مردم گفتند: هرچه آرای نمایندگان مردم در مجلس بیشتر باشد قوت قلب، توانایی و اعتبار آنها بیشتر است و بهتر می توانند کار کنند./982/ب901/ک
ارسال نظرات