۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۰:۲۰
کد خبر: ۱۲۷۷۰۴

نامزد اصولگرای اردبیل به مجلس نهم راه یافت

خبرگزاری رسا ـ مصطفی افضلی‌فرد با کسب 75 هزار و 799 رأی به عنوان منتخب سوم حوزه انتخابیه اردبیل، نیر، نمین و سرعین راهی مجلس نهم شد.
مصطفي افضلي فرد، نماينده اردبيل در مجلس نهم


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، مجموع آرای صحیح شرکت‌کنندگان در دور دوم انتخابات از حوزه انتخابیه اردبیل، نیر، نمین و سرعین 119 هزار و 397 رأی از 429 صندوق بوده است.

بنا بر اعلام ستاد انتخابات استان اردبیل، مصطفی افضلی فرد، نامزد جبهه متحد اصولگرایان از اردبیل با کسب 75 هزار و 874 رأی به عنوان نماینده مردم این حوزه انتخابیه برگزیده شد.

همچنین حجت الاسلام سید کاظم موسوی، نماینده مجلس هشتم از حوزه انتخابیه اردبیل، نیر، نمین و سرعین با کسب 43 هزار و 598 رای از راهیابی به مجلس بازماند، این در حالی است که هیچ یک از نمایندگان فعلی حوزه انتخابیه اردبیل، نیر، نمین و سرعین نتوانستند اعتماد مردم برای حضور در مجلس نهم را جلب کنند.

بنا بر این گزارش، استان اردبیل دارای پنج حوزه انتخابیه است که پیش از این و در مرحله اول انتخابات شش نماینده استان اردبیل انتخاب شده بودند و با انتخاب افضلی‎فرد نماینده هفتم استان قطار نمایندگان استان اردبیل برای حرکت به سمت بهارستان تکمیل شد.

گفتنی است، 429 شعبه اخذ رأی در حال حاضر در حوزه انتخابیه اردبیل، نیر، نمین و سرعین برای اخذ آرای مردم دایر شده بود که از این تعداد 220 شعبه در مناطق شهری و 209 شعبه در مناطق روستایی مستقر شده بود./935/پ202/ب

ارسال نظرات