۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۸:۲۷
کد خبر: ۱۲۷۹۲۰
نماینده ولی فقیه در بوشهر:

تهاجم اقتصادی دشمن از جنس جنگ نرم است

خبرگزاری رساـ نماینده ولی فقیه و امام جمعه بوشهر با بیان اینکه در سال تولید ملی نیازمند طراحی نقشه جامع اقتصادی بر مبنای دانش دینی و دانایی محوری هستیم، گفت: پیوست فر هنگی در حوزه های اقتصادی یک الزام و ضرورت است.
حجت الاسلام والمسلمين غلامعلي صفايي بوشهري
به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری رسا در مازندران، حجت‌الاسلام والمسلمین غلامعلی صفایی بوشهری در گردهمایی منطقه‌ای ائمه جمعه کشور در مجتمع نفت محمود آباداظهار داشت: امروز ما نیازمند طراحی نقشه جامع اقتصاد کشور بر مبنای دانش اقتصاد اسلامی با تمرکز بر تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی هستیم.

وی تهاجم اقتصادی نظام سلطه را از جنس جنگ نرم بر شمرد و افزود: برای نبرد و مقابله با جنگ نرم اقتصادی دشمن باید با طراحی و ارائه تصویری روشن از نقشه جامع اقتصادی کشور در افق 1404 تهدیدات اقتصادی دشمنان را خنثی کنیم.

امام جمعه بوشهر نبود مدیریت کار آمد و جامع در عرصه اقتصاد و برنامه‌های سلیقه ای را از عوامل آسیب‌زا در حوزه اقتصاد خواند و تصریح کرد: امروز همه مسؤولان باید برنامه‌های نوین اقتصادی را با اندیشه های کارشناسانه مقام معظم رهبری طراحی کنند. 

حجت‌الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری اضافه کرد: بستر فر هنگ دینی،اسلامی و ولایی تنها راه برون رفت از مشکلات اقتصادی است.

وی در ادامه به مشکلات سیستم بانکی کشور اشاره کرد وگفت: بانک ها مراکزی برای تجمیع نقدینگی سرگردان و هدایت آن به سوی تولید کارآمد است این در حالی است که امروز سیستم بانکی کشور در سه حوزه برنامه ریزی، مدیریت و نظارت دچار چالش و مشکلات جدی و نیازمند ساماندهی است./9465/پ203/ج
ارسال نظرات