۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۳:۰۷
کد خبر: ۱۲۸۱۳۸
آیت‌الله ملکوتی خطاب به حکام جمهوری آذربایجان:

دور افتادن از اسلام عاقبت خوشی ندارد/ محکوم به شکست هستید

خبرگزاری رسا ـ عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با محکوم کردن سیاست‌های استکباری و ضد اسلامی دولتمردان آذربایجان، خطاب به آنان تاکید کرد: دور افتادن از اسلام عاقبت خوشی ندارد و شما محکوم به شکست هستید.
آيت الله مسلم ملکوتي آيت الله مسلم ملکوتي آيت الله مسلم ملکوتي آيت الله مسلم ملکوتي آيت الله مسلم ملکوتي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت‌الله مسلم ملکوتی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، ظهر امروز در دیدار شماری از مدیران دانشگاه هنر اسلامی تبریز و دانشجویان این دانشگاه، با اشاره به روایتی از پیامبر(ص) خاطرنشان کرد: بر اساس تاکیدات پیامر(ص) وظیفه مسلمانان در زمانی که فتنه ها جهان را فرامی گیرد بسیار سنگین است و باید به قرآن مراجعه کنند.

وی عمل به آموزه های قرآن کریم را عامل نجات امت اسلام دانست و با بیان اینکه این کتاب آسمانی دربردارنده حقایق بسیاری است، گفت: هر کس هدایت را از غیر قرآن کریم مطالبه کند، منحرف می شود، چراکه قرآن حبل الله المتین و صراط مستقیم و ذکر حکیم است.

آیت‌الله ملکوتی عمده گرفتاری مسلمانان را ناشی از بی توجهی به آموزه‌های دینی و تعالیم قرآن دانست و یادآورشد: قرآن کتابی است که هرچه بیشتر انسان در آن تفحص و بررسی کند، هر روز مطلب جدیدی به دست می‌آورد و هر کس به علم قرآن آشنا شود پیروز است.

این استاد حوزه علمیه قم در ادامه سخنان خود با محکوم کردن سیاست‌های استکباری و ضد اسلامی دولتمردان کشور آذربایجان، تاکید کرد: جمهوری آذربایجان سال ها هدف کمونیست ها بود، اما مردم دین خود را حفظ و ثابت کردند از اسلام جدا نمی شوند.

وی خطاب به دولتمردان جمهوری آذربایجان با بیان اینکه دور افتادن از اسلام عاقبت خوشی ندارد، اظهار داشت: مسؤولان و دولتمردان جمهوری آذربایجان در چه فکری هستند، زمانی که ما در تبریز بودیم پدر رییس جمهور فعلی دو بار به این شهر آمد، وی تجربه کرده و دریافته بود که مردم این کشور بی دین نمی شوند.

آیت‌الله ملکوتی اضافه کرد: متاسفانه در حال حاضر رژیم غاصب اسرائیل در کشور آذربایجان سرمایه‌گذاری کرده است و آمریکا نیز به فعالیت های خود بر ضد اسلام و ایران ادامه می‌دهد، البته نباید از این شرایط چندان ناراحت بود چراکه خدا با ما است و نصرت الهی شامل حال مسلمانان خواهد شد.

وی تاکید کرد: کسانی که در کشور آذربایجان بر علیه اسلام و مسلمانان فعالیت می‌کنند شکست خواهند خورد و مسلمانان پیروز خواهند شد و به یقین نصرت الهی شامل حال مسلمانان و شیعیان خوهد شد. /924/پ202/ج
ارسال نظرات