۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۲:۵۸
کد خبر: ۱۲۸۴۵۷
نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا:

ولایت‎مداری عامل اصلی پیروزی مردم در برابر توطئه‎های دشمنان است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا گفت: ولایت فقیه کانون توجه و پیوند ناگسستنی میان نسل اول انقلاب، نسل دوران دفاع مقدس و جوانان نسل حاضر است.
حجت الاسلام ابوالفضل عباس ولايي، مسؤول نمايندگي ولي فقيه در سپاه عاشوراي آذربايجان شرقي


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام ابوالفضل عباس‌ولایی، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورای آذربایجان شرقی، امروز در جمع فرماندهان سپاه ناحیه غدیر تبریز اظهار داشت: هر مکتبی که در صحنه سیاسی حرفی نداشته باشد، محکوم به شکست است.

وی ادامه داد: زن مسلمان افتخارش این است که الگویی چون حضرت زهرا(س) دارد، آن بانوی مکرم اسلام شخصیتی است که اگر نسبت به مظالم دوران خود سکوت می کرد، انحراف جامعه اسلامی عمیق‌تر می شد، به عبارت دیگر حضرت زهرا (س) تنها حامی و پشتیبان ولایت زمان خود بود که توانست مقابل دشمنان از حقانیت اسلام و ولایت دفاع کند.

حجت الاسلام ولایی با تأکید بر این‎که ترویج فرهنگ فاطمی لازمه تداوم ارزش های انقلاب اسلامی است گفت: همانطور که بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی فرمودند تا قیام امام زمان(عج) هیچ آسیبی به اسلام و انقلاب نخواهد رسید، چراکه مسیر انقلاب اسلامی ایران ادامه حرکت فاطمی در راستای احیای ارزش های اسلام ناب محمدی(ص) است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود ریشه بیداری اسلامی ملت های مسلمان منطقه را انقلاب اسلامی ایران دانست و افزود: امروز در سایه الطاف الهی و به برکت مجاهدت علما، مراجع و رهنمودهای ولایت فقیه، بشریت با اهداف و ارزش های جهانی اسلام آشنا هستند.

نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورای آذربایجان شرقی اظهار داشت: بیداری اسلامی، جنبش وال استریت و ورشکستگی صنایع مختلف غرب نشان از تغییر معادلات جهانی به نفع اسلام با تدابیر رهبری است، به عبارت دیگر رمز پیروزی انقلاب اسلامی در مقابله با استکبار جهانی در ولایت فقیه نهفته است.

وی با تأکید بر این‌که غرب و به خصوص آمریکا و ر‍ژیم صهیونیستی هیچ‌گاه از تهدید و تحریم علیه ایران اسلامی نتیجه‌ای نگرفته‌اند، گفت: در ‌سال‌های قبل از انقلاب، رژیم دیکتاتوری پهلوی نوکر غرب بود، اما بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، قدرت و نفوذ آمریکا و غرب در منطقه روز به روز محدوتر و کمرنگ‌تر شد، این امر به برکت شرفی است که ولایت امر به این مملکت بخشیده است.

حجت الاسلام ولایی در پایان، ولایت مداری را عامل اصلی پیروزی ملت ایران در برابر توطئه های دشمنان دانست و تصریح کرد: مردم در عرصه‌های مختلف انقلاب اسلامی، هر کجا که احساس کرده‌اند دشمن به دنبال زیرسؤال بردن آرمان های امام راحل و شهدا است، از نظام و انقلاب دفاع و به بیگانگان پشت کرده اند.

وی افزود: دشمن با مهندسی معکوس درصدد تضعیف شأن و جایگاه ولایت فقیه در کشور است، غافل از این‌که ولایت فقیه کانون توجه عموم بوده و پیوندی ناگسستنی میان نسل اول انقلاب، نسل دوران دفاع مقدس و جوانان نسل حاضر به وجود آمده که برکات آن عامل اصلی بیداری اسلامی است./935/پ202/ب

ارسال نظرات