۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۳:۲۷
کد خبر: ۱۲۸۷۰۰
صبح امروز در قم؛

نخستین جشنواره نوآوری‌های تبلیغ دینی برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ نخستین جشنواره نوآوری‌های تبلیغ دینی صبح امروز در سالن اجتماعات مدرسه فیضه برگزار و از تمبر این جشنواره رونمایی شد.
نخستین جشنواره نوآوری‌های تبلیغ دینی برگزار شد


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، نخستین جشنواره نوآوری‌های تبلیغ دینی صبح امروز در سالن اجتماعات مدرسه فیضه برگزار شد.

بر اساس این گزارش، در ابتدای این جشنواره حجت‌الاسلام احمد زادهوش معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی قم در سخنانی، هدف از برگزاری این جشنواره را شناسایی، ساماندهی و تقدیر از مبلغان نوآور دانست و گفت: پیشنهاد برگزاری جشنواره نوآوری‌های تبلیغ دینی از سوی شورای فرهنگی دفتر مقام معظم رهبری و به همت دفتر تبلیغات قم انجام گرفت.

در ادامه حجت الاسلام احمد واعظی طی سخنانی تبلیغ دینی موفق را در گرو مخاطب شناسی و اعتمادسازی دانست و افزود: مبلغان با درک عمیق از مخاطبان و ایجاد رابطه مناسب با آنها می‌توانند در صدد حل مشکلات و شبهات جامعه برآیند.

حضرت‌ آیت‌الله سبحانی نیز در سخنانی بر ضرورت نواوری در تبلیغ دینی تأکید کرد و گفت: اگر در تبلیغ به روش گذشتگان عمل کنیم اثر چندانی برای نسل جوان ندارد و باید با حفظ اصول و محتوای دینی و پیروی از سنت‌ها به نوآوری هم توجه شود.

در ادامه این جشنواره از چهره‌های ماندگار عرصه تبلیغ دینی؛ حجت‌الاسلام غلامحسین فیروزیان، حجت‌الاسلام والمسلمین قرائتی و حجت‌الاسلام مهدی مظاهری تقدیر به عمل آمد.

همچنین از شانزده برگزیده جشنواره نوآوری های تبلیغ دینی در عرصه‌های محیطی، تبلیغ مجازی، تبلیغ سنتی، ابزارهای تبلیغی و ارائه محتوا نیز از سوی حضرت آیت‌الله سبحانی و حجت اسلام واعظی و زادهوش تقدیر به عمل آمد.

در پایان این جشنواره با حضور حضرت‌ آیت‌الله سبحانی، نماینده وزیر ارتباطلات و فن‌آوری و مدیر کل اداره پست استان قم از تمبر یادبود این جشنواره رونمایی شد.

گفتنی است، در حاشیه این جشنواره نمایشگاهی از نوآوری های تبلیغی مبلغان برای بازدید علاقه‌مندان دایر بود./927/پ203/ن 

ارسال نظرات