۰۱ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۸:۳۶
کد خبر: ۱۲۹۰۳۸
سردار نقدی:

راه سعادت کشورهای اسلامی از ایران می گذرد

خبرگزاری رسا ـ رییس سازمان بسیج مستضعفین کشور آزادی بیت المقدس را همچون خرمشهر، صاعقه وار و غافل گیر کننده توصیف کرد و گفت: راه سعادت و پیشرفت جوامع اسلامی از ایران سرافراز و قهرمان می گذرد.
سردار محمدرضا نقدي ، رييس سازمان بسيج مستضعفين سردار نقدي در کنگره ملي شهداي خرمشهر


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، سردار محمدرضا نقدی، فرمانده سازمان بسیج مستضعفین، ظهر امروز در مراسم افتتاحیه نخستین کنگره ملی سرداران، امیران شهید و شهدای خرمشهر که در نمایشگاه دائمی شهدای خرمشهر منطقه آزاد اروند برگزار شد، با بیان این که سردمداران کفر و نفاق از سرنوشت شوم رژیم بعث عراق در خرمشهر درس عبرت بگیرند، اظهار داشت: استکبار جهانی به دستان خالی ملت ها نگاه نکند بلکه باید ترس و هراس استکبار از نیروی ایمان، مقاومت و بصیرت ملت های آزادی خواه باشد.

سردار نقدی با تأکید بر این که خرمشهر این خطه نورانی و مقدس درس عبرتی برای متجاوزگران منفور استکبار جهانی باشد ابراز داشت: اوباما، رییس جمهور آمریکا و نتانیاهو، نخست وزیر اسراییل برای صادر کردن دستور حمله به کشورهای آزادی خواه و مسلمان به دستان خالی آنان نگاه نکنند؛ چراکه روزی فرا می رسد که همین دستان ریشه ظلم و نفاق را از جهان برمی چیند.

وی در ادامه سخنان خود خاطرنشان کرد: خرمشهر سرزمینی است که به جهانیان ثابت کرد با دستان خالی می توان در برابر ابرقدرت های زمان ایستادگی کرد که این امر جزء با نیروی مضاعف ایمان و توکل بر خداوند متعال امکان پذیر نخواهد بود.

راه سعادت و پیشرفت کشورهای اسلامی از ایران می گذرد

سردار نقدی تصریح کرد: به گفته شهید حجت الاسلام میثمی قدرت ما در ساز و برگ و امکانات نیست بلکه قدرت هر فرد به اندازه ارتباطی است که با خدا دارد؛ از این رو آزادی خرمشهر نشان داد که ارتباط قوی ملت ایران با خدا و ایمان و توکل چگونه کارساز است و در اوج ناامیدی ها می درخشد و پیروزی هایی ماندگار را رقم می زند.

رییس سازمان بسیج مستضعفین کشور با تأکید بر این که خرمشهر با کمک خداوند و امدادهای غیبی آزاد شد خاطرنشان کرد: فتح خرمشهر تابلوی مجسم وعده الهی « إن تنصرالله ینصرکم» است؛ و این ایمان پاک و اخلاص و توکل ملت ایران بود که زمینه ساز این پیروزی شد؛ اکنون نیز برای تداوم این مسیر باید این اخلاص را حفظ کنیم.

این مقام مسؤول با تشریح اوضاع کنونی بیداری اسلامی در منطقه خاورمیانه، با بیان این که راه سعادت و پیشرفت جوامع اسلامی از ایران اسلامی می گذرد، خطاب به رژیم صهیونیستی بیان داشت: آزادی بیت المقدس مانند خرمشهر صاعقه وار و غافل گیر کنند خواهد بود.

حجاب و عفاف هدف اصلی ناتوی فرهنگی در برهه کنونی است

سردار نقدی با اشاره به خیزش بزرگ و حسنه بیداری اسلامی در کشورهای اسلامی منطقه خاورمیانه ابراز داشت: در برهه کنونی ندای «هیهات من الذله» زنان مسلمان در منامه بحرین، سطحه عربستان و قاهره مصر لرزه براندام آل سعود و آل خلیفه انداخته است که نشان دهنده روحیه جهادی و مقاومت زنان مسلمان است.

فرمانده سازمان بسیج مستضعفین کشور با ستایش مقاومت دلیرانه و ایثارگرانه زنان ایرانی در آزاد سازی خرمشهر تصریح کرد: زنان در این عرصه حماسه های بسیاری را خلق کردند و بسیاری از آنان در قالب یک مادر فداکار، جوانان خود را راهی جبهه نبرد با دشمن کردند.

وی با تأکید بر اینکه در برهه کنونی هدف اصلی ناتوی فرهنگی دشمنان حجاب و عفاف است بیان داشت: هدف اصلی دشمن دور کردن زنان ایران اسلامی از چادر مشکی است؛ چرا که به واسطه همین چادر مشکی است که زنان ایران اسلامی در جبهه های نبرد همپای رزمندگان اسلام در برابر دشمنان ایستادگی کرده اند.

نگاه غرب به جایگاه زن ابزاری و تجملاتی است

سردار نقدی با بیان اینکه تنها کشوری که به مقام و جایگاه زن احترام می گذارد ایران اسلامی است بیان داشت: ایران اسلامی به عنوان بزرگ ترین مدافع حقوق زنان در جهان در برابر هجمه های فرهنگی و عقیدتی استکبار جهانی ایستادگی کرده است.

این مقام مسؤول خاطرنشان کرد: امروزه نگاه کشورهای غربی به جایگاه زن ابزاری و تجملاتی است و از این مقام بزرگ و والا برای استفاده از فعالیت های ضد بشری و ضد انسانی اقدام می کنند که با این نگاه شیطانی غرب در دنیا جاهلیت مدرنیته به راه افتاده است.

سردار نقدی در پایان سخنانش گفت: همراه با زنان ایران اسلامی با شهدا عهد و میثاق می بندیم که لحظه ای از چادر مشکی خود عقب نشینی نمی کنیم و بر مرام و راه شهدا ایستادگی خواهیم کرد./9461/پ202/ب



ارسال نظرات