۰۳ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۵:۲۵
کد خبر: ۱۲۹۲۱۸
مدیر کل تبلیغات اسلامی قزوین:

سوم خرداد حماسه‎ای ماندگار در تاریخ نظام اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل تبلیغات اسلامی قزوین به مناسبت سالروز آزاد سازی خرمشهر اظهار داشت: سوم خرداد به عنوان برگ زرینی در نظام مقدس جمهوری اسلامی است که می توان از آن به عنوان یک حماسه بزرگ ملی یاد کرد.
مدير کل تبليغات اسلامي قزوين


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام علی نعمت الهی، مدیر کل تبلیغات اسلامی قزوین، به مناسبت سالروز آزاد سازی خرمشهر افزود: سوم خرداد سمبل مقاومت، رشادت، فداکاری، از خودگذشتگی و شهادت طلبی مردانی است که به شیران روز و زاهدان شب مشهور هستند.

حجت الاسلام نعمت الهی تصریح کرد: سالروز آزاد سازی خرمشهر روز مقاومت، پیروزی، تجلی فرهنگ ایثار، شهادت و از خودگذشتگی ملتی است که با اتکا به قدرت لایزال الهی، حماسه ای جاوید آفریدند و با رویارویی با مستکبران، استعمارگران و دشمنان انقلاب، نظام و اسلام، الگویی ماندگار از فرهنگ و ارزش های دفاع مقدس، برای نسل های بعدی ایران همیشه سرافراز برجای گذاشتند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی قزوین خاطرنشان کرد: سالروز آزادسازی خرمشهر به عنوان یک روز ملی در کشور شناخته شده زیرا از این مقطع به بعد جنگ در جبهه نیروهای نظامی ایران از حالت دفاعی خارج و به صورت تهاجمی درآمد و آغازی بر پیروزی های پیاپی بعدی رزمندگان اسلام شد.

وی سوم خرداد را نماد استقلال، استقامت و شرف ملت ایران اسلامی توصیف کرد و گفت: دشمنان در سوم خرداد به این باور رسیدند که هر ستمگر و متجاوزی در مقابل اندیشه، تفکر و فرهنگ ایثار و شهادت شکست خورده است؛ ما باید برای همیشه یاد و خاطره همه ایثارگران و شهیدان را گرامی بداریم.

حجت الاسلام نعمت الهی افزود: امروز نیز همان حماسه سازان و پیروان ولایت در کنار ملت و فرزندان این مرز و بوم با هوشیاری تمام توطئه های دشمنان نظام و انقلاب را رصد کرده و در سایه وحدت و یکدلی د‍‍‍‍‍‍‍‍ژی استوار در برابر زورگویان بنا کردند تا همچون گذشته حریم مقدس جمهوری اسلامی ایران و دستاوردهای گرانبهای آن از چشمان ناپاک نامحرمان مصون بماند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی قزوین انتقال خاطرات، وقایع و حماسه دفاع مقدس به نسل کنونی و آینده را ضروری خواند و تصریح کرد: همه ما باید در انتقال ارزش های گوناگون انقلابی به نسل جدید تلاش و دقت کنیم.

به گفته وی گرامیداشت سالروز فتح خرمشهر نباید فقط به برگزاری مراسم خلاصه شود، بلکه باید با درس گرفتن از این حماسه عظیم امروز نیز در مسیر پیروزی در زمینه های مختلف تلاش کنیم./950/پ203/ب

ارسال نظرات