۰۳ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۷:۵۸
کد خبر: ۱۲۹۲۴۱
نماینده مجلس خبرگان رهبری:

فتح معجزه آسای خرمشهر قدرت های جهانی را سردرگم کرد

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم مازنداران مجلس خبرگان رهبری، اعتقادات و خودباوری متکی به خداوند ملت ایران را یکی از مهم ترین دلایل موفقیت مردم کشورمان در هشت سال جنگ تحمیلی عنوان کرد و گفت: بصیرت و ولایت مداری رزمندگان اسلام در سوم خرداد زمینه آزاد سازی خرمشهر را فراهم کرد.
نماينده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبري
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در قائمشهر، حجت‌الاسلام والمسلمین علی معلمی نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، امروز در مراسم افتتاح یک پروژه بزرگ عمرانی در قائمشهر، با گرامیداشت سالروز حماسه غرور آفرین فتح خرمشهر، سوم خرداد را افتخاری برای ملت ایران اسلامی دانست و گفت: غرور دشمنان نظام اسلامی در سوم خرداد روز فتح خرمشهر شکسته شد.

وی با بیان این‌که فتح خرمشهر بسیاری از معادلات سیاسی منطقه را تغییر داد، تصریح کرد: ایستادگی 35 روزه رزمندگان اسلام در برابر سپاه کفر و آزاد سازی خرمشهر اوج اقتدار نظام اسلامی در برابر قدرت‌های جهانی بود.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این‌که رزمندگان کشورمان با فتح خرمشهر بسیاری از قدرت های جهانی را سردرگم کردند، بیان داشت: دشمن بعثی و هم پیمانانش هیچ گاه فکر نمی کردند که دلدادگان به ولی فقیه با دستان خالی بتوانند رژیم تا دندان مسلح بعث عراق را از خرمشهر بیرون کنند.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با بیان این‌که رزمندگان اسلام با سلاح ایمان به جنگ با قدرت‌های جهانی رفتند، گفت: فتح خرمشهر روز پیروزی سلاح ایمان و تقوا در برابر قدرت‌های استکباری جهان بود.

وی با تأکید بر این‌که شهدا صراط مستقیم را برای ما ترسیم کرده‌اند، گفت: اگر در مسیری که شهدا به ما نشان دادند حرکت کنیم به طور یقین به سعادت و تعالی خواهیم رسید.

نماینده مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این‌که ارتش بعث مورد حمایت همه دشمنان نظام اسلامی بود، اعتقادات و خودباوری متکی به خداوند ملت ایران را یکی از مهم ترین دلایل موفقیت مردم کشورمان در هشت سال جنگ تحمیلی عنوان کرد و گفت: بصیرت و ولایت مداری رزمندگان اسلام در سوم خرداد زمینه آزاد سازی خرمشهر را فراهم کرد.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این‌که آزاد سازی خرمشهر دکترین نظام دنیا را بر هم زد، اظهار داشت: تنها چیزی که از فتح خرمشهر عاید دشمنان شد، یأس و ناامیدی آنان بود.

حجت‌الاسلام والمسلمین معلمی با بیان این‌که فتح خرمشهر زمینه پیروزی های متعدد ایران اسلامی در عرصه های مختلف را فراهم کرد، گفت: امروز جمهوری اسلامی ایران به برکت ایستادگی‌های ملت در عرصه های مختلف دنیا به عنوان الگویی برای بسیاری از کشورها مورد توجه است.

نماینده مجلس خبرگان رهبری، پیشرفت های خیره کننده امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را مدیون از خودگذشتگی های شهدا دانست و تصریح کرد: امروز همه ما مدیون جان فشانی های شهدا هستیم و باید همه تلاش خود را برای ادامه مسیر آنها بکار گیریم./950/پ202/ج
ارسال نظرات