۱۳ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۴:۴۵
کد خبر: ۱۲۹۹۸۰
نماینده مجلس خبرگان رهبری:

مجاهدت و اخلاص امام الگویی تمام عیار برای بشریت است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه مراغه گفت: امام خمینی(ره) اسلام ناب محمدی را از حجره‌های درس خارج و در عمل احکام اسلامی و شیعی را پیاده کرد.
حجت الاسلام و المسلمين محمدتقي پورمحمدي، نماينده مردم آذربايجان شرقي در مجلس خبرگان رهبري
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدتقی پورمحمدی، نماینده مردم آذربایجان‌شرقی در مجلس خبرگان رهبری امروز در جمع طلاب مدارس علمیه مراغه اظهار داشت: احیای اصل ولایت فقیه و برقراری نظامی مبتنی بر احکام اسلامی دو یادگار مهم و ارزشمند امام راحل است.

وی حفظ و حراست از دستاوردهای انقلاب اسلامی و مجاهدت علمای اسلام را رسالت همگان دانست و خاطرنشان کرد: خوشبختانه افکار و اندیشه‌های امام راحل جهان‌گیر شده است و امروز شاهد ترویج آرمان های آن بزرگوار در دورترین نقاط دنیا هستیم.

امام جمعه مراغه با بیان این‌که عظمت، علم، تقوا، ایثار، مجاهدت و اخلاص امام خمینی(ره) الگویی تمام عیار برای بشریت است، تصریح کرد: امام خمینی(ره) اسلام ناب محمدی را از حجره‌ها و کلاس درس خارج و در عمل احکام اسلامی و شیعی را پیاده کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین پورمحمدی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به شرایط حاکم بر کشور سوریه اظهار داشت: فشارهای آمریکا، رژیم صهیونیستی و غرب بر سوریه، حاکی از نقش مهم این کشور در مقابله با نظام سلطه بویژه رژیم غاصب صهیونیستی است.

نماینده مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: ایجاد فشارهای کنونی از سوی قدرت های غربی و رژیم صهیونیستی به این کشور به عنوان نقطه استراتژیک، در واقع فشار به جمهوری اسلامی، حزب الله لبنان و مردم فلسطین است.

وی در ادامه با اشاره به آغاز فعالیت مجلس نهم، از منتخبان ملت خواست تا قانون اساسی، ولایت‌مداری و توجه به مشکلات ملت را مورد توجه قرار دهند و گفت: قانون‌گذاری در سطوح کلان و نظارت بر اجرای صحیح قوانین از وظایف مهم نمایندگان مجلس است.

حجت الاسلام والمسلمین پورمحمدی با تاکید بر این‌که باندبازی، جناحی‌کاری و توجه به قشر خاص جامعه نباید در تصویب قوانین و یا رد آن دخیل شود، افزود: در اجرای قوانین مصوب مجلس نباید طوری عمل کرد که بخشی از آن اجرا و بخش دیگری نادیده گرفته شود بلکه به تمام قوانینی که تصویب و تایید شده باید عمل کرد./935/پ203/ج
ارسال نظرات