۲۰ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۴:۳۰
کد خبر: ۱۳۰۳۹۷
نماینده مجلس خبرگان رهبری:

تحقق شعار تولید ملی نیازمند از خودگذشتگی و همت مضاعف است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مجلس خبرگان رهبری، تحقق عملی شعار امسال را نیازمند از خودگذشتگی و همت مضاعف دانست و خاطرنشان کرد: تحول در عرصه اقتصادی کشورمان نیازمند تقویت تولید ملی است.
آيت الله طبرسي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران، امروز در دیدار مدیران سازمان جهاد کشاورزی استان با اشاره به نامگذاری سال جدید از سوی رهبر معظم انقلاب به عنوان سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی، گفت: همه تلاش کارگزاران و مسؤولان نظام باید تحقق دغدغه‌های رهبری در این خصوص باشد.

وی، تحقق عملی شعار امسال را نیازمند از خودگذشتگی و همت مضاعف دانست و خاطرنشان کرد: تحول در عرصه اقتصادی کشورمان نیازمند تقویت تولید ملی است.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، تولید ملی را زیربنای اقتصاد هر کشوری دانست و افزود: رشد تولیدات داخلی زمینه قطع وابستگی های کشور را فراهم خواهد کرد.

آیت الله طبرسی با تاکید بر ضرورت توجه مسؤولان به شعار امسال، بیان داشت: باید از همه ظرفیت های موجود در کشور برای تقویت تولید ملی و جذب سرمایه‌گذار استفاده تا افزون بر حمایت از کار و سرمایه ایرانی، اشتغال پایدار نیز در کشور ایجاد شود.

آیت‌الله طبرسی ادامه داد: دشمنان به دنبال این هستند تا با تحریم‌ها و ایجاد مشکلات نارضایتی اجتماعی در کشور به وجود آورند؛ اما تدبیر هوشمندانه رهبر معظم انقلاب همه این ترفندها را نقش بر آب کرد.

نماینده ولی فقیه در مازندران ادامه داد: باید برای رفع معضل واردات غیر ضروری به صورت جدی چاره ‌اندیشی کنیم و بدانیم اگر از گسترش دامنه این معضل جلوگیری نشود، مشکلات بیشتری گریبان‌گیر مردم خواهد شد.

وی، اهتمام به تولید ملی و اجرایی شدن رهنمودهای مقام معظم رهبری را نویددهنده آینده و افقی درخشان برای ایران اسلامی دانست و گفت: چنانچه برای جامه عمل پوشاندن به خواسته‌های رهبر معظم انقلاب در حوزه اقتصاد و حمایت از تولید ملی، گام برداریم بسیاری از مشکلات کارگران و مراکز صنعتی رفع می‌شود.

عضو مجلس خبرگان رهبری در ادامه سخنان خود به نقش نمایندگان مجلس در حمایت از تولید ملی اشاره کرد و افزود: وکلای ملت باید با تصویت قوانین مناسب زمینه ساز تحقق عملی شعار امسال شوند.

آیت الله طبرسی، سال تولید ملی را سال تحول در بخش کشاورزی و صنعت دانست و افزود: با توجه به مشکلات زیست محیطی در ایجاد صنایع بزرگ در مازندران، نمایندگان مجلس شورای اسلامی باید در خصوص توسعه پایدار بخش کشاورزی تدابیری جدی اتخاذ کنند./950/پ202/س
ارسال نظرات