۲۰ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۴:۴۹
کد خبر: ۱۳۰۳۹۸
امام جمعه موقت اردبیل:

ولایت‌مداری لازمه کسب معرفت و بصیرت است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه موقت اردبیل گفت: دفاع از حریم ولایت و تبعیت از ولایت فقیه، تنها راه مصون ماندن از خطرات و طوفان‌های فتنه است.
حجت الاسلام محمدعلي فروغي، امام جمعه موقت اردبيل


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام محمدعلی فروغی، امام جمعه موقت اردبیل، امروز در جمع پایوران سپاه ناحیه مراغه اظهار داشت: معرفت بهترین راه برای پاسداری از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب بوده و نظام را در مقابل تهدیدات نرم دشمنان بیمه می کند.

وی با بیان این‌که تقویت معرفت دینی بهترین راه برای شکست توطئه های نرم دشمنان است، افزود: دفاع از حریم ولایت و تبعیت از ولایت فقیه، تنها راه مصون ماندن از خطرات و طوفان‌های فتنه است، ولایت‌مداری انسان را به کمال الهی می رساند.

استاد حوزه علمیه قم با بیان این‌که تمام تلاش رسانه‌ای دشمن در جهت تخریب چهره روحانیت و مرجعیت شیعه است، گفت: امروز دشمنان انقلاب توانایی رویارویی با مردم ایران اسلامی را نداشته و سعی در انحراف اذهان و افکار جوانان با راه اندازی جنگ رسانه ای و نرم را دارند.

حجت الاسلام فروغی با تاکید بر این‌که خون شهدا حافظ استقلال و تمامیت ارضی ایران اسلامی است، افزود: تمامی موفقیت‌های نظام جمهوری اسلامی ایران در عرصه های مختلف، از برکت خون شهدا و رهبری داهیانه ولایت فقیه است.

امام جمعه موقت اردبیل شناخت توطئه های دشمن و روشن سازی افکار عمومی و مقابله با جنگ نرم را اصلی ترین کار بسیج اعلام کرد و افزود: جوانان باید بصیرت و آگاهی خود را بالا برده و دشمنان را در رسیدن به اهداف شوم خود مأیوس کنند.

وی حضور بسیج در عرصه‌های مختلف نظام اسلامی را حاصل بینش عمیق امام راحل و رهبر معظم انقلاب نسبت به این نیروی مردمی دانست و افزود: انقلاب اسلامی به پشتیبانی جوانان ولایتمدار و بصیر، به پیشرفت‌های عظیم علمی و پژوهشی دست یافته و دشمن نمی تواند با هیچ ترفندی جوانان را نسبت به ولایت و نظام بدبین کند.

حجت الاسلام فروغی در پایان ولایت‌مداری را لازمه کسب بصیرت و معرفت الهی دانست و گفت: سپاه و بسیج با حضور جوانان انقلابی و متدین، پشتوانه محکمی برای انقلاب بوده و عزت و سرافرازی ایران اسلامی را رقم زده است./935/پ202/ب

ارسال نظرات