۲۴ خرداد ۱۳۹۱ - ۲۲:۲۱
کد خبر: ۱۳۰۷۲۸

کارگاه آموزشی با محوریت علوم و معارف اسلام در مشهد برگزار می‎شود

خبرگزاری رسا ـ کارگاه های آموزشی تخصصی و عمومی با محوریت علوم و معارف اسلام ویژه بانوان طلبه و دانشجو در مشهد برگزار می شود.
کارگاه آموزشی با محوریت علوم و معارف اسلام در مشهد برگزار می‎شود


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، کارگاه های آموزشی تخصصی و عمومی با محوریت علوم و معارف اسلام ویژه بانوان از سوی مؤسسه فرهنگی تحقیقاتی صدف عفاف نور در مشهد برگزار می شود.

بنابراین گزارش، از جمله مهم ترین این کارگاه های آموزشی، کارگاه توسعه معرفت دینی با محوریت عرصه برنامه ریزی بر اساس نگرش اسلام ویژه افراد دارای مدرک دیپلم به بالا، راهنمای تحصیلی(مهارت روش تحصیل کاربری) ویژه طلاب پایه یک به بالا و دانشجویان کارشناسی، راهنمای تحقیق (مهارت روش تحقیق کاربری) ویژه طلاب پایه سه به بالا و دانشجویان کارشناسی و راهنمای تدریس (مهارت روش تدریس اثربخش) ویژه طلاب سطح دو به بالا و دانشجویان کارشناسی ارشد می باشد.

این گزارش می افزاید، این کارگاه ها همه به صورت آموزش فعال و به روش حل مسأله برگزار خواهد شد و علاقه‎مندان به این دوره ها می توانند با مراجعه به مؤسسه فرهنگی تحقیقاتی صدف عفاف نور جهت کسب اطلاعات بیشتر، ثبت نام و شرکت در دوره مورد نظر اقدام کنند.

علاقه‎مندان می توانند برای ثبت نام از تاریخ 15 لغایت 20 خردادماه جاری از ساعت 9 صبح الی 17 بعد از ظهر به آدرس مشهد، چهارراه حجت(زرینه)، خیابان شهید محسن کاشانی، کاشانی 25 پلاک 4/490 مراجعه کنند و یا با شماره‌های 2-2244001 تماس بگیرند.

این گزارش حاکی است، این مؤسسه با رویکرد تحقیقات در حوزه زن و موضوعات مرتبط با خانواده و تربیت فرزند فعال شده است و یکی از فعالیت‌های آن آموزش بانوان است که به صورت فعال و کارگاهی انجام می‌گیرد.

یکی از فعالیت‌های کنونی این مؤسسه برگزاری دوره آموزشی همسر کامل و مهارت‌های همسرداری مؤثر ویژه بانوان متأهل در مقطع بالاتر از دیپلم با هدف بالا بردن سطح کیفی روابط زوجین و تحکیم بنیان خانواده است.

هدف دیگر برگزاری این کارگاه ها اصلاح رفتار زوجین با رویکرد زن کامل است، یعنی زنی که بتواند با فعال کردن خود در حوزه خانواده فضای تربیتی خانواده را مطلوب کند. هدف این است که مادر خانواده با تغییر رفتار خود در سیستم خانواده، فرزند خود را تربیت کند./968/پ203/ب

ارسال نظرات