۲۵ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۴:۱۲
کد خبر: ۱۳۰۷۶۳

پذیرش طلبه در مدرسه علمیه سعادت مشهد

خبرگزاری رسا ـ مدرسه علمیه سعادت مشهد برای سال تحصیلی 91-92 طلبه می پذیرد.
مدرسه سعادت
حجت الاسلام مصطفی صدیقی، مسؤول آموزش مدرسه علمیه سعادت، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد گفت: مدرسه علمیه سعادت از بین طلاب پایه چهارم تا ششم برای سال تحصیلی 91-92 طلبه می پذیرد.

وی با اشاره به این که مؤسس این مدرسه علمیه مرحوم آیت الله مروارید بوده است و این مدرسه در حال حاضر توسط حجج اسلام و المسلمین حاج مهدی و علی مروارید مدیریت می شود، خاطرنشان کرد: این مدرسه دارای سابقه 25 سال فعالیت آموزشی، فضای آموزشی و پژوهشی مناسب، دارا بودن امکانات رفاهی و خوابگاهی است و استادان مبرز حوزه علمیه در این مدرسه به تدریس علوم دینی می پردازند.

مسؤول آموزش مدرسه علمیه سعادت در خصوص شرایط پذیرش طلاب در این مدرسه بیان کرد: اتمام دروس پایه سوم و کسب نمره حداقل 14 از تمام مواد، قبولی در امتحان شفاهی پایه سوم مرکز مدیریت و آزمون ورودی مدرسه و مصاحبه و التزام به برنامه های آموزشی و انضباطی مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان و آیین نامه داخلی مدرسه از شرایط پذیرش طلاب در این مدرسه است.

وی با یادآوری این که دروس صرف و نحور کاربردی(تجزیه و ترکیب) و احکام از موارد آزمون این مدرسه است، افزود: کارنامه امتحانی پایه قبل و معرفی نامه و تأییدیه اخلاقی از مدرسه محل تحصیل از مدارک لازم جهت ثبت نام در این مدرسه است.

حجت الاسلام صدیقی نیز خاطرنشان کرد: طلاب می توانند جهت ثبت نام از ساعت 9 الی دوازده تاریخ دهم تیرماه لغایت دهم مردادماه جاری به مکان این مدرسه واقع در میدان شهدا، ابتدای خیابان دانشگاه، خیابان صاحب الزمان(عج) مراجعه نمایند.

وی یا تذکر این نکته که زمان برگزاری آزمون این مدرسه ساعت 10 صبح داوزدهم مرداد ماه است، گفت: طلاب می توانند برای کسب آگاهی بیشتر با شماره 7274445 تماس بگیرند.

گفتنی است، آیت الله مروارید، از عالمان وارسته مشهد بود و با عالم ربانی حاج شیخ حسنعلی اصفهانی نخودکی رابطه مودت و عقد اخوت داشت. وی علاوه بر فراگیری مباحث تخصصی (خارج) فقه و اصول فقه (به ویژه آرا نوین آیت الله شیخ محمدحسین نائینی ، استاد اصولی آیت الله اصفهانی )، آرا اصولی میرزای اصفهانی و نیز معارف اعتقادی برپایه مکتب اهل بیت(ع) را در محضر این استاد فرا گرفت و تا آخر عمر وی از محضرش در علم و عمل کسب فیض کرد./968/پ203/س
ارسال نظرات