۲۵ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۸:۳۶
کد خبر: ۱۳۰۸۰۲
آیت‌الله سبحانی:

وحدت قوا گره گشای مشکلات اقتصادی کشور است

خبرگزاری رسا ـ حضرت آیت الله سبحانی، بر ضرورت حفظ وحدت از سوی قوای سه گانه تاکید کرد و این مساله را رمز حل مشکلات اقتصادی کشور دانست.
آيت الله سبحاني
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حضرت آیت‌الله جعفر سبحانی از مراجع تقلید، امروز در دیدار رییس مجلس شورای اسلامی، وحدت قوای سه‌گانه در کشور را دارای اهمیت بسیار خواند.
 
وی با اشاره به نامگذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی، خواستار تلاش همگان برای تحقق این مهم شد.

این مرجع تقلید با تاکید بر این‌که در صورت وحدت قوای سه گانه مشکلات اقتصادی کشور حل و تولید ملی تقویت می‌شود، خواستار جلوگیری از وارادات بی وریه و کالاهای قاچاق به داخل کشور شد.

گفتنی است رییس مجلس شورای اسلامی نیز در دیدار حضرت آیت الله سبحانی گزارشی از مجلس شورای اسلامی و مسائل جاری کشور ارائه کرد.

علی لاریجانی پیش از این دیدار نیز با حضرات آیات مکارم شیرازی، لطف الله صافی گلپایگانی، شبیری زنجانی و جوادی آملی دیدار و گفت و گو کرد.

در این دیدارها مراجع تقلید و علما بر ضرورت حل مشکل گرانی و تورم در کشور تاکید کردند و خواستار تعامل و همکاری دولت و مجلس و برنامه ریزی اصولی و ریشه ای برای تحقق این مهم شدند. /924/پ203/ج
ارسال نظرات