۲۸ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۲:۵۱
کد خبر: ۱۳۰۹۹۱
در جلسه ستاد اقامه نماز اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم مطرح شد:

ارزیابی عملکرد دستگاه های اجرایی استان قم در حوزه نماز

خبرگزاری رسا ـ کارشناس نظارت و ارزیابی ستاد اقامه نماز استان قم از ارزیابی عملکرد سال گذشته دستگاه های اجرایی درباره نماز خبر داد.
ارزیابی عملکرد دستگاه های اجرایی استان قم در حوزه نماز


به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم، جلسه ستاد اقامه نماز این اداره کل با حضور مدیران این اداره کل و کارشناس نظارت و ارزیابی ستاد اقامه نماز استان قم برگزار شد.

غلامرضا رضائیان در این نشست، عملکرد اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم درخصوص نماز را مطلوب و رو به رشد اعلام کرد.

وی اظهار داشت: ارزیابی دستگاه های اجرایی استان قم درخصوص نماز هر ساله توسط ستاد اقامه نماز این استان در قالب محورهایی که به تمامی دستگاه ها ابلاغ شده است صورت می گیرد و از دستگاه های برتر نیز تقدیر به عمل خواهد آمد.

کارشناس نظارت و ارزیابی ستاد اقامه نماز استان قم به برخی از محورهای موردنظر این ستاد اشاره کرد و گفت: احداث و تجهیز نمازخانه در مجموعه های وابسته به دستگاه مربوطه، برپایی منظم نماز جماعت در اداره، آموزش نماز به کارکنان، اجرای مسابقات و برنامه های دیگر درخصوص نماز، حضور مسئول و مدیران در نماز جماعت و... از جمله محورهایی است که در ارزیابی دستگاه ها مورد نظر گرفته می شود.

رضائیان افزود: دستگاه های استان در سال جاری ضروری است، با توجه به نیاز کارکنان و خانواده ایشان طرح و برنامه های مربوط به نماز را ارائه و اجرا کند.

وی در پایان عنوان کرد: عملکرد سال گذشته دستگاه های اجرایی استان قم درخصوص نماز، توسط هیئت داوران در حال ارزیابی است./919/103/ن


ارسال نظرات