۲۸ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۵:۴۰
کد خبر: ۱۳۱۰۱۳

مراسم جشن مبعث در حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ ویژه برنامه‌های جشن روز عید سعید مبعث با حضور مدیر عالی حوزه های علمیه خراسان در تالار اماکن متبرکه حرم مطهر رضوی برگزار خواهد شد.
عيد مبعث


حجت الاسلام سید جلال حسینی، معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی، در گفت‎وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، گفت: ویژه برنامه‌های جشن روز عید سعید مبعث با حضور آیت الله عباس واعظ طبسی، مدیر عالی حوزه های علمیه خراسان و عموم زائران در تالار اماکن متبرکه حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود.

وی در ادامه به تبیین سایر مراسم ها و ‌برنامه‌های عید مبعث در حرم مطهر رضوی پرداخت و بیان داشت: حجت‌الاسلام‌ و‌المسلمین ناصر رفیعی با موضوع «اهداف بعثت پیامبر اکرم(ص)» در مراسم جشن شب عید مبعث در صحن جامع رضوی پس از اقامه نماز مغرب و عشا به ایراد سخنرانی خواهد پرداخت.

حجت الاسلام حسینی با یادآوری این که حجج‌ اسلام صداقت‌زاده و سرلک از 27 خرداد به مدت یک هفته قبل از نماز مغرب و عشا با موضوع «ثمره سیره نبوی(ص) در زندگی بشری» در صحن جامع رضوی سخنرانی می کنند، افزود: موضوع «بررسی سیره عملی رسول اکرم(ص) و بعثت ایشان» از دیگر موضوعات سخنرانی‌هایی است که ویژه ایام بعثت رسول الله(ص) قبل از نماز جماعت ظهر و عصر در رواق امام خمینی(ره) پیش‌بینی شده و حجج‌ اسلام سید مصطفی میرلوحی و عباس فرازی در این مراسم به ایراد سخنرانی می‌پردازند.

وی خاطرنشان کرد: برگزاری مراسم مدیحه‌سرایی با حضور مداحان و ذاکران اهل‌بیت(ع) از دیگر برنامه‌های مراسم جشن بعثت نبوی است./968/ت302/ب

ارسال نظرات