۰۱ تير ۱۳۹۱ - ۱۵:۵۶
کد خبر: ۱۳۱۳۰۸
آیت الله طبرسی:

حراست از آرمان‌های دفاع مقدس رسالتی همگانی است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری بر ترویج و گسترش ارزش های ناب دفاع مقدس در جامعه، تأکید کرد: مسؤولان با همه توان خود در جهت تحقق دغدغه های رهبری در این خصوص باید گام بردارند.
آيت الله طبرسي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت‌الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران، امروز در دیدار مسؤولان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، بر حفظ ارزش های دفاع مقدس در جامعه تأکید کرد و گفت: دفاع مقدس صحنه دلدادگی فرزندان انقلاب اسلامی به رهبر و مقتدای خود بوده است.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری بر ترویج و گسترش شعائر اسلامی و ارزش های ناب دفاع مقدس در جامعه، تأکید کرد: مسؤولان با همه توان خود در جهت تحقق دغدغه های رهبری در این خصوص باید گام بردارند.

وی آرمان ها و ارزش های دفاع مقدس را چراغی برای ادامه مسیر پیش روی معرفی کرد و افزود: امروز حفظ و حراست از دستاوردهای دفاع مقدس یک رسالت مهم است.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این‌که رزمندگان سپاه اسلام در هشت سال دفاع مقدس تصویری بی‌نظیر از دلدادگی به پروردگارشان را به نمایش گذاشتند، خاطرنشان کرد: فرزندان غیور کشورمان در جنگ تحمیلی با اقتدا به رهبرشان حماسه‌ای ماندگار خلق کردند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که رزمندگان در هشت سال جنگ تحمیلی مفهوم والای از خودگذشتگی را عینیت بخشیدند، ادامه داد: مدافعان خاک مقدس نظام اسلامی با عشق و دلدادگی به رهبر و مقتدای خود خرمشهر را از دست دشمن بعثی خارج کردند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، با بیان‌ این‌که دفاع هشت ساله فرزندان غیور ایران اسلامی در برابر دشمن تا دندان مسلح بعثی نشان دهنده غیرت و دلدادگی آنها به ولی فقیه زمان بود، ادامه داد: امروز نیز رزمندگان نظام اسلامی گوش به فرمان ولی فقیه هستند.

امام جمعه ساری ایثار، از خودگذشتگی و رشادت های ملت ایران را عامل پیروزی دفاع مقدس دانست و گفت: ایران اسلامی در هشت سال دفاع مقدس عزت و افتخار دوچندان کسب کرد و امروز در عرصه بین المللی جایگاه ارزنده ای دارد.

نماینده ولی فقیه در مازندران، جایگاه امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی در دنیا را مدیون فداکاری‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس دانست و تأکید کرد: امروز آحاد جامعه اسلامی رسالت سنگینی در ادامه مسیر شهدا دارند.

وی عزت، اقتدار و سربلندی امروز نظام مقدس ایران اسلامی را مدیون خون شهدا و ایثارگری های جانبازان در هشت سال دفاع مقدس دانست و خاطرنشان کرد: خانواده های محترم شهدا، جانبازان و ایثارگران حق بزرگی بر گردن آحاد ملت ایران دارند.

امام جمعه ساری بر رسیدگی جدی به مسائل و مشکلات جانبازان از سوی بنیاد شهید تأکید کرد و گفت: این سازمان باید همه توان خود برای جبران خدمات و از خودگذشتگی این فرزندان انقلاب به کار گیرد.

وی با بیان این‌که جانبازان با وجود مشکلات جسمی فراوان همچنان به اصول و ارزش های انقلاب پایبند هستند، تصریح کرد: این افراد بدون هیچ نفع مادی و مالی از انقلاب اسلامی حمایت می کنند و همه مسؤولان به ویژه بنیاد شهید وظیفه دارند در مسیر رفع مشکلات آنها تلاش کنند./950/پ203/ج
ارسال نظرات