۰۲ تير ۱۳۹۱ - ۱۶:۰۰
کد خبر: ۱۳۱۳۶۳
آیت‌الله حیدری:

پیشرفت کشور مرهون تدابیر حکیمانه رهبر انقلاب است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری تدابیر حکیمانه و اخلاص مقام معظم رهبری را عامل برون رفت کشور از بحران ها و فتنه ها و همچنین سبب پیشرفت کشور ارزیابی کرد.
آيت الله حيدري، امام جمعه موقت اهواز، عضو مجلس خبرگان رهبري آيت الله محسن حيدري
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آیت الله محسن حیدری، نماینده مجلس خبرگان رهبری، ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه کوت عبدالله، با اشاره به 6 تیرماه سالروز سوء قصد به جان مقام معظم رهبری، گفت: زنده ماندن حضرت آیت الله خامنه ای عنایت الهی بود که نصیب انقلاب اسلامی شد.

وی با بیان این‌که پس از رحلت امام خمینی(ره) فتنه ها و بحران های زیادی برای براندازی نظام اجرا شده است، ابراز داشت: رفع این مشکلات و پیشرفت کشور مدیون تدبیر و خلوص رهبری و عنایت امام زمان(عج) است.

 عدالت، شجاعت و اخلاق شهید بهشتی مثال زدنی است

نماینده مجلس خبرگان رهبری به 7 تیرماه سالروز به شهادت رسیدن شهید آیت الله بهشتی و 72 تن از یاران امام(ره) اشاره کرد و افزود: فقاهت، سیاست، عدالت، شجاعت و اخلاق شهید بهشتی مثال زدنی است.

وی خاطرنشان ساخت: خون شهید بهشتی تداوم بخش انقلاب اسلامی بود، همان گونه که خون امام حسین(ع) تداوم بخش دین مبین اسلام است.

آیت‌الله حیدری با گرامی داشت هفته قوه قضاییه، عنوان کرد: برخورد لازم با مظاهر بدحجابی و وضعیت نابهنجار اخلاقی جامعه، انتظار ملت شریف ایران از قوه قضاییه، نیروی انتظامی و بسیج است.

دبیر شورای عالی حوزه علمیه خوزستان با تأکید بر این‌که جامعه اسلامی باید پاک و عفیف باشد، تصریح کرد: وضعیت اخلاقی امروز جامعه با اهداف انقلاب اسلامی سازگار نیست.

وی همچنین به مذاکرات 1+5 در مسکو اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: قبول نشست کارشناسانه طرف غربی پیش از مذاکرات آینده نشان از پذیرش منطق جمهوری اسلامی ایران است.

نماینده مجلس خبرگان رهبری همچنین به انتخابات کشور مصر اشاره کرد و افزود: در این انتخابات اسلام گرایان پیروز شدند اما ارتشیان مبارک، بحث احمد شفیق را مطرح می کنند و خواهان تحمیل این ژنرال رژیم مبارک بر انقلاب هستند، اما مردم بر انقلاب خود ایستادگی می کنند./9463/پ202/ج
ارسال نظرات