۰۳ تير ۱۳۹۱ - ۱۸:۱۲
کد خبر: ۱۳۱۴۵۰
نماینده خبرگان رهبری:

سپاه در تمامی عرصه‌ها مقتدرانه و هوشمندانه ایفای نقش کرده است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه مراغه رمز توفیق سپاه را بصیرت، حفظ معنویت، ایمان و سلامت نفس، دین‌داری و ولایت‌مداری دانست و تاکید کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تمامی عرصه ها هوشمندانه و مقتدرانه ایفای نقش کرده است.
حجت الاسلام و المسلمين پورمحمدي، امام جمعه مراغه


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدتقی پورمحمدی، نماینده مردم آذربایجان‌شرقی در مجلس خبرگان رهبری امروز در دیدار با فرماندهان و پرسنل سپاه و بسیج ناحیه مراغه، اظهار داشت: سوم شعبان یادآور پیامی پرمعنا و آشنا است که واژه‌های آزادی، شرف، غیرت، آزادگی و عشق به دین حق را در اذهان تداعی می کند.

وی با اشاره به نام‌گذاری سالروز میلاد سومین اختر تابناک آسمان ولایت و امامت به نام روز پاسدار، افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که با نام و آرمان امام حسین(ع) زینت یافته است، رسالتی سنگین بر عهده دارد تا با تمام قوا و نیروی ایمان از کیان اسلام و انقلاب پاسداری کند.

حجت الاسلام والمسلمین پورمحمدی تاسیس نهاد انقلابی سپاه پاسداران را اوج تفکر الهی و حکومتی امام خمینی(ره) دانست و خاطرنشان کرد: امام راحل با اندیشه‌های الهی خود اقدام به تشکیل بسیج دهها میلیونی و سپاه از همان اوایل انقلاب اسلامی کرد و هم اکنون نیز بیش از گذشت سه دهه، برکات این شجره طیبه برای مردم و انقلاب اسلامی ملموس است.

وی از ولایت‌مداری، غیرت و انعطاف‌ پذیری به عنوان ویژگی های بارز سپاه پاسداران یاد کرد و افزود: این نهاد از آغاز تاسیس تاکنون هوشمندانه و مقتدرانه در هر عرصه‌ای وارد شده و به خوبی ایفای نقش کرده است، چنان‌که رهبری فرموند؛ هر جا انقلاب اسلامی با مشکلی مواجه بوده، باید به لنگر سپاه بسته شود.

امام جمعه مراغه رمز توفیق سپاه را بصیرت، حفظ معنویت، ایمان و سلامت نفس، دین‌داری و ولایت‌مداری دانست و ادامه داد: عملکرد سپاه در میدان نبرد و جنگ تحمیلی، در زمان عمران و آبادانی کشور و در مقابله با توطئه‌های نرم دشمن ثابت کرده که واقعا سنگری همیشه استوار برای دفاع از این نظام الهی و ارزش‌های آن است.

وی در پایان خواستار بهره‌مندی پاسداران از فضایل و الگوی زندگی امام حسین(ع) شد و تصریح کرد: روز پاسدار برای مدافعان انقلاب اسلامی مسؤولیت‌آور بوده و بیانگر ارتباط معنوی و فرهنگی مجموعه سپاه با فرهنگ همیشه جاوید عاشورا و نهضت امام حسین(ع) است.

همچنین سرهنگ پرویز علیپور، فرمانده سپاه ناحیه مراغه در سخنانی سپاه و بسیج را نماد عزت و پیشرفت ایران اسلامی دانست و گفت: دشمنان ایران اسلامی با شیوه های نرم افزاری علیه فرهنگ و باورهای دینی جوانان برنامه ریزی کرده اند که باید با هوشیاری و آمادگی کامل در مقابل این توطئه ایستادگی کرد./935/پ203/ج

ارسال نظرات