۰۴ تير ۱۳۹۱ - ۱۵:۳۹
کد خبر: ۱۳۱۴۸۴
نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت عباس:

دشمنی غرب با سپاه، مایه افتخار پاسداران است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام کاملی‌فر گفت: تبلیغات علیه سپاه به سبب، ولایت‌مداری، نقش ارزنده در مقابله با فتنه‌ها و دشمن‌شناسی عمیق این نهاد انقلابی است.
حجت الاسلام کاملي فر
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، حجت‌الاسلام حسن کاملی‌فر، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) اردبیل، امروز در جمع مسؤولان نمایندگی ولی فقیه در سپاه نواحی این استان اظهار داشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از ابتدای تأسیس بر میثاقی که با ولایت بسته، استوار بوده و در مقابل توطئه‌های دشمنان ایستادگی کرده است.

وی با تأکید بر این‌که بزرگ ترین افتخار پاسداران ولایت‌پذیری و ولایت‌مداری است، خاطرنشان کرد: تبلیغات علیه سپاه به سبب، ولایت‌مداری، نقش ارزنده در مقابله با فتنه‌ها و دشمن‌شناسی عمیق این نهاد انقلابی است، در حقیقت دشمنی غرب با سپاه، مایه افتخار پاسداران است.

حجت الاسلام کاملی‌فر با تاکید بر این‌که ولایت‎‌مداری سپاه عامل توفیقات روزافزون این نهاد بوده است، تصریح کرد: هم‌اکنون ایران اسلامی با وجود تحریم‌ ها و بحران ‌آفرینی‌ دشمنان در قله عزت و اقتدار قرار دارد که همه اینها در سایه درایت رهبر فرزانه انقلاب بوده است.

وی با بیان این‌که ولایت فقیه رکن اساسی نظام اسلامی برای رهایی از فتنه ها در همه اعصار بوده و هست، خاطرنشان کرد: مردم همواره باید با تمسک به ولایت، از آرمان های امام راحل و انقلاب اسلامی حفاظت کنند، در غیر این‌صورت باید منتظر انحرافات و بحران‌ها بود.

حجت الاسلام کاملی فر با تاکید بر این‌که فقیه سرمایه بزرگ نظام جمهوری اسلامی برای مقابله با توطئه های دشمنان اسلام است، افزود: پایبندی به ولایت و رهبری، انقلاب اسلامی را بیمه کرده و سبب بالندگی و پویایی ارزش های دینی و اخلاقی جامعه اسلامی است.

نماینده ولی فقیه در سپاه اردبیل ولایت را سدی نفوذ‌ناپذیر در برابر دشمنان اسلام دانست و افزود: دشمنان اسلام ولایت را تنها مانع نفوذ و غلبه به ایران می دانند، چرا که دشمنان در طول سال‌ها پس از پیروزی انقلاب اسلامی با انواع شیطنت‌ها و تحریم‌ها علیه ایران، نتوانسته اند به اهداف شوم خود دست یابند؛ بلکه تحریم ها سبب پیشرفت این ملت شده و همه این‌ها در سایه ولایت‌مداری و ولایت پذیری ملت است.

وی در پایان خواستار بصیرت‌افزایی و ارتقای بینش عقیدتی و سیاسی پرسنل سپاه و بسیج از سوی مسؤولان نمایندگی ولی فقیه در سپاه نواحی این استان شد و تصریح کرد: قدرت حقیقی سپاه پاسداران قدرت ایمان و معنویت است، نه تجهیزات نظامی، دشمنان نیز به خوبی از این حقیقت آگاهی دارند./935/پ202/س
ارسال نظرات