۰۵ تير ۱۳۹۱ - ۱۷:۱۰
کد خبر: ۱۳۱۵۷۶
امام جمعه کازرون:

الگوسازی انقلاب اسلامی بزرگ‌ترین خطر برای استکبار جهانی است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه کازرون الگوسازی انقلاب اسلامی ایران برای دیگر کشورهای منطقه را مشکل اساسی استکبار جهانی دانست و گفت: کشورهای مسلمان باید حول محور اعتقادات دینی و ارزش های اسلامی وحدت داشته باشند و در برابر دشمنان ایستادگی کنند.
حجت الاسلام محمد خرسند


حجت‌الاسلام محمد خرسند امام جمعه کازرون در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری، فکر و اندیشه را از نیازهای اساسی بشر برای رسیدن به کمال عنوان کرد و گفت: انبیا الهی آمدند تا انسان را در مسیر فکر و اندیشه و تخلق به اخلاق الهی قرار دهند.

امام جمعه کازرون ادامه داد: امروز که قدرت‌های زورگو و مستکبر می‌خواهند دنیا را به دلخواه خود اداره کنند و با در اختیار داشتن شورای امنیت و مجامع بین‌المللی حق کشورهای مستضعف را پایمال می‌کنند، بیش از هر زمان دیگری انسان‌ها نیازمند اندیشه و اخلاق و مبارزه با این تفکر  هستند.

حجت‌الاسلام خرسند بر ضرورت اتحاد و یکپارچگی ملت‌های مسلمان در برابر استکبار جهانی تأکید کرد و ابراز داشت: وقتی کلیت دینی و ارزش‌های یک جامعه در معرض خطر است عقل حکم می کند تا مسلمانان با هم اتحاد داشته باشند.

وی اضافه کرد: امروز دشمنان با تمام قوا به میدان مبارزه آمده‌اند و مخالفت‌شان را با اسلام علنی کرده‌اند و در این راه به بهانه جویی پرداخته و سخن از تحریم‌ها برای عقب نشینی ملت به میان می‌آورند.

امام جمعه کازرون مخالفت دشمنان با هسته‌ای شدن ایران را یکی از بهانه جویی‌های آنها در مسیر پیشرفت ایران عنوان کرد و گفت: کشورهایی که در گذشته برای رژیم شاه نیروگاه هسته‌ای احداث می‌کردند امروز با هسته‌ای شدن ایران مخالفت می کنند.

حجت‌الاسلام خرسند الگوسازی انقلاب اسلامی ایران برای دیگر کشورهای منطقه را مشکل اساسی استکبار جهانی خواند و اظهار داشت: ترس دشمنان از فراگیر شدن انقلاب ایران در جهان است، از این رو به دنبال اهرم‌های فشار علیه انقلاب هستند.

امت اسلام حول محور ارزش‌ها وحدت داشته باشند

وی تفرقه افکنی دشمنان بین مسلمانان را از دیگر برنامه‌های استکبار جهانی برای جدایی ملت‌ها دانست و اظهار کرد: کشورهای مسلمان باید حول محور اعتقادات دینی و ارزش های اسلامی وحدت داشته باشند و در برابر دشمنان ایستادگی کنند.

امام جمعه کازرون ادامه داد: در این راه دشمنان با تأسیس فرقه‌های ضاله و منحرف بویژه وهابیت که همیشه  آتش فتنه و تفرقه دشمنان بوسیله آنها روشن است می‌خواهند مسلمانان را از هدف اصلی خود که پیروی از اسلام ناب است دور کنند.

حجت‌الاسلام خرسند از عملکرد حکام سعودی که دلارهای نفتی کشور اسلامی که باید خرج تحکیم مبانی اسلامی شود را خرج آدم کشی و تفرقه میان مسلمانان می‌کنند، انتقاد کرد و گفت: کسانی که دلشان برای اسلام می‌تپد نباید دچار تندوری شوند و با تکیه بر مشترکات بر وحدت که لازمه اسلام است تأکید کنند.

امام جمعه کازرون در پایان تصریح کرد: امروز در مرحله به ثمر نشستن انقلاب‌های مردمی در منطقه هستیم و دشمنان می خواهند با ایجاد اختلاف شیرینی این پیروزی‌ها را در کام ملت‌های مسلمان تلخ کنند از این رو همه باید مراقب باشند و حول محور وحدت گام بردارند./927/ت302/ج

ارسال نظرات