۰۸ تير ۱۳۹۱ - ۲۰:۲۲
کد خبر: ۱۳۱۸۰۹
سردار احمدی مقدم:

ناجا خود را موظف به مقابله با ناهنجاری‌ها و دفاع از ارزش‌ها می‌داند

خبرگزاری رسا ـ سردار احمدی‌مقدم با تاکید بر این‌که شبکه‌های ماهواره‌ای درصد ترویج الگوها و مد لباس غرب در کشور هستند، گفت: تهاجم فرهنگی غرب به‌دنبال تغییر ذائقه مردم است.
سردار احمدي مقدم
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، سردار اسماعیل احمدی مقدم، فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران روز گذشته، در مراسم تودیع و معارفه فرمانده نیروی انتظامی اردبیل که با حضور نماینده ولی فقیه در این استان همراه بود، اظهار داشت: نیروی انتظامی خود را مسؤول مقابله با ناهنجاری‌های مخل در امنیت روانی و اخلاقی جامعه می داند.

وی با تاکید بر این‌‎که تهاجم فرهنگی غرب در پی ترویج مظاهر ضداسلامی و ناهنجاری‌های اخلاقی در ممالک اسلامی است، گفت: شبکه‌های ماهواره‌ای به صورت سازماندهی شده و با اهداف و برنامه‌های میان مدت و دراز مدت به دنبال تغییر ذائقه مردم و ترویج پدیده شوم بدحجابی هستند.

سردار احمدی‌مقدم با بیان این‌که امنیت تنها مبارزه با تهدید کنندگان جان و مال مردم نیست، خاطرنشان کرد: مبارزه با افرادی که فرهنگ و هویت جامعه را تهدید می کنند، در دستور کار نیروی انتظامی قرار دارد و اولویت ناجا است.

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به تلاش شبکه‌های ماهواره‌ای برای ترویج الگوهای غربی و لیبرالی در جامعه اسلامی افزود: امروز آنچه که بیش از مسائل نظامی کشور را تهدید می کند، تهاجم فرهنگی و عقیدتی منحط غربی است که با هدف استحاله فرهنگی و هویت‌زدایی از جوامع اسلامی اجرایی می شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تلاش دشمنان با راه‌اندازی ده‌ها شبکه ماهواره‌ای با هدف ترویج ابتذال غربی در کشور، اظهار داشت: نیروی انتظامی خود را موظف به دفاع از ارزش های اسلامی می داند، اما باید دانست که وظیفه این ارگان تنها جمع‌آوری تجهیزات ماهواره‌ای نیست.

سردار احمدی‌مقدم با تاکید بر این‌که شبکه‌های ماهواره‌ای درصد ترویج الگوها و مد لباس غرب در کشور هستند، تصریح کرد: بایستی دستگاه قضایی و رسانه‌ها نیز کمک ‌حال نیروی انتظامی در مقابله با هنجارشکنان و ترویج فرهنگ دینی در جامعه باشند./935/پ203/ج
ارسال نظرات