۱۲ تير ۱۳۹۱ - ۱۷:۵۹
کد خبر: ۱۳۱۹۶۶
آیت الله طبرسی:

اصل «خدا ناظری» در ادارات دولتی مورد توجه قرار گیرد

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در مازندران بر رعایت تقوا در سازمان های دولتی تأکید کرد و افزود: کارکنان دستگاه های اجرایی باید همه توان خود را برای خدمت به مردم به کار گیرند.
آيت الله طبرسي

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت‌ الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران، امروز در دیدار مدیران اداره ثبت اسناد و املاک استان به سابقه تاریخی ثبت و اسناد اشاره کرد و گفت: این کار در گذشته از سوی علما انجام می‌شد.

 

وی، کار ثبت را پرحجم و حساس دانست و با بیان این که انجام صحیح آن حوصله زیادی می‌خواهد، افزود: این سازمان در عین حال خدمات گسترده‌ای را با توجه به کمبود پرسنل در راستای رضایتمندی مردم انجام می‌دهد.

 

آیت الله طبرسی رسیدگی به امور مردم را مهم‌ترین وظیفه مسؤولان دانست و بیان داشت: خدمت به مردم از انجام برخی مستحبات دینی برای مسؤولان از فضیلت بیشتری برخوردار است.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران، خدمت گذاری را مهم ترین وظیفه یک مدیر در جامعه اسلامی برشمرد و خاطرنشان کرد: مردم صاحبان اصلی این انقلاب هستند و مسؤولان وظیفه دارند به رسیدگی به امور مردم همه توان خود را به کار گیرند.

 

امام جمعه ساری با اشاره به این که بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی همواره بر رسیدگی به مشکلات مستضعفان و محرومان جامعه تأکید داشتند، ادامه داد: مقام معظم رهبری نیز امروز بر این مسأله تأکید ویژه دارند.

 

آیت الله طبرسی در ادامه سخنان خود بر رعایت تقوا در سازمان های دولتی تأکید کرد و افزود: کارکنان دستگاه های اجرایی باید همه توان خود را برای خدمت به مردم به کار گیرند.

 

نماینده مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر این که در کارهای حقوقی باید تقوا الهی و خداترسی وجود داشته باشد تا خدای ناکرده حق و حقوق کسی تضییع نشود، ادامه داد: اصل خداناظری باید در همه ادارات و دستگاه های دولتی و خصوصی مورد توجه قرار گیرد.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، رسیدگی به امور مردم به ویژه محرومان جامعه را هم ردیف با عبادت دانست و تصریح کرد: مدیران دستگاه های اجرایی در اموری که به آن سپرده شده است خداوند را شاهد و ناظر بر اعمال خود بدانند.

 

امام جمعه ساری در بخش پایانی سخنان خود با تاکید بر این که خدمات ثبت سیاسی نیست، گفت: ادبیات ثبت و اسناد اجتماعی و اقتصادی است./950/پ202/س

 

ارسال نظرات