۱۵ تير ۱۳۹۱ - ۱۶:۰۸
کد خبر: ۱۳۲۲۰۹
در پیام آیت‌الله مکارم شیرازی به همایش دکترین مهدویت تاکید شد؛

در برابر شبهه افکنی‌ها و کینه‌توزی دشمنان امام عصر با قامتی استوار بایستیم

خبرگزاری رسا ـ حضرت آیت الله مکارم شیرازی در پیام خود به هشتمین همایش دکترین مهدویت تأکید کرد: نیمه شعبان فرصت خوبی برای بازشناسی مسائل مربوط به حضرت مهدی (ارواحنا فداه) و بیعت مجدد با آن حضرت می باشد.
آيت الله ناصر مکارم شيرازي


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله مکارم شیرازی در پیامی به هشتمین همایش بین المللی دکترین مهدویت نیمه شعبان را فرصتی ارزنده برای بازشناسی مسائل مهدویت عنوان کرد.


متن پیام این مرجع تقلید به این شرح است:


 بسم الله الرحمن الرحیم


قبل از هر چیزتشکیل این جلسه با شکوه و با عظمت را به همه شما عزیزان و مخصوصا دست اندرکاران تبریک می گویم و امیدوارم در پناه لطف پروردگار و عنایات حضرت ولی عصر(ارواحنا فداه) سربلند و سرافراز باشید.

 

حقیقت این است که نیمه شعبان فرصت خوبی برای بازشناسی مسائل مربوط به حضرت مهدی (ارواحنا فداه) و بیعت مجدد با آن حضرت می باشد.

 

یکی از تفاوت های مهمی که ما با مادیون و ماتریالیست ها داریم این است که آنها آینده جهان را تاریک و وحشتناک می بینند و پیش بینی می کنند روزی قدرتهای بزرگ جهان بر سر منافع محدودی که در دنیا وجود دارد به جان هم بیفتند. نخست با سلاح های متعارف، سپس هنگامی که بازار جنگ داغ شد سلاح های اتمی را که در زرادخانه ها انبار کرده اند و به قول بعضی حجم آن به اندازه ای است که می تواند چندین بار کره زمین را ویران سازد به کار گیرند و چیزی از تمدن کنونی باقی نماند و اگر کمی از انسان ها از آن جان به در برند بیمارانی خواهند بود که تا آخر عمر زجر می کشند.

 

ولی ما خداپرستان به خصوص شیعیان، جهان آینده را بسیار روشن می بینیم؛ جهانی پر از صلح و صفا، پر از عدل و داد، پر از آرامش و حاکمیت ایمان و اصول اخلاقی و به این ترتیب پرده های یاس و نومیدی از برابر دیدگان ما کنار می رود و با گامی استوار به سوی آن آینده روشن پیش می رویم، به اصلاح خویش و دیگران می پردازیم تا بتوانیم در آن فضای نورانی نقش مثبتی داشته باشیم.


یک دانشمند خارجی می گوید: مذهب شیعه همیشه سرزنده و بالنده است چرا که دل به پیشوایانی بسته که او را زنده و حاضر می داند و به قیام او برای اصلاح جهان کاملا امیدوار است.

امیدوارم شما عزیزان در برابر کینه توزی های دشمنان امام عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف و شبهه افکنی های مملو از دروغ و تهمت و تزویر آنها با قامتی استوار بایستید و جوانان را توجیه کنید و بدانید خود آن حضرت(ارواحنا فداه) یار و یاور شماست. سلام و درود خداوند به شما یاران حضرت مهدی علیه السلام باد و همیشه مشمول عنایات حضرتش باشید.

 

والسلام و علیکم و رحمه الله و برکاته

ناصر مکارم شیرازی 4-14-1391
د102/ج

ارسال نظرات